Ana içeriğe atla
Ara
Bu Blogda Ara
Merhaba.
Paylaş
Bağlantıyı al
Facebook
X
Pinterest
E-posta
Diğer Uygulamalar
Temmuz 09, 2011
Allah'ım ışınlanma hala bulunamadı,biliyorum.Ama lütfen şu an ışınlanayım.Elektro sazla tüm sevdiğim türküleri mahvediyor burada bir amca.Sevgiler.
Yorumlar
Grace Stalker
dedi ki…
Mimin var bende. :) (http://sessizlikharmani.blogspot.com/2011/07/mimmirimim-mimmirimim-mimmirimimmi.html)
Aylak Kedi
dedi ki…
kaç oradan! hemen topuklarını popona vura vura kaç
yaprak
dedi ki…
Elif kacamadim.Vallahi maruz kaldim.Eskiden turku seven bir insandim.
Yorumlar