• Güneşli sonbahar günlerinde dünyayı kurtarabilirim bence.Kuduz aşısı olduğumdan beri sadece Nuri  Amca'nın köpeklerini sevebilmiştim.Bu sabah iki tane çirkinin kafasını okşayarak hem kendimi hem onları ödüllendirdim-Tramvay
  • Yine otobüsteyim.Defterimi evde unutmuşum,telefona yazıyorum.Çantamda fotoğrafların olduğu cd var.Çok heyecanlıyım.Bir de cuma günü sunum yapacağım.Tiyatro eleştirisi dersinde tek başıma kürsüye çıkıp liberal feminizmi anlatacağım.Bunu ben istedim.Gerginliğimi üzerimden atmak için kendime yeni bir şey aldım.Bir de posta kartı.Amerika'ya hiç tanımadığım bir kıza gönderilecek bir adet kart.Hayatım bazen mavi montum bazen de kahverengi montum gibi.Arkamda oturan kızın babası annesini dövüyormuş.Kız ''Keşke ölse.Ama daha genç.Hastalanıp ölse keşke.'' dedi.Kim bilir kaç farklı hayat var bu otobüste? -Otobüs

Yorumlar

Popüler Yayınlar