Yazısız olarak paylaştığım bu resmi şimdi yeniden,bu defa bir iki cümleyle paylaşıyorum.Adı kurban olan bir şey benim için pek de bayram değil açıkçası.En azından şeker bayramında yüzlerce Ece çikolatası yiyorum.Adıyla uyumlu oluyor.Kurban bayramlarını sevmiyorum.Her neyse.''Bayram'' sonrasında on beş tane sınavım var.15.Biraz kulağıma garip geliyor açıkçası.Okumam gereken binlerce şey var.Ben işe en sevdiğim şey olan notları temize çekmekle başladım.Çay var.Çok güzel müziklerim var.Öyle işte.Bu da çalanlardan bak :BU

Yorumlar

Eylül dedi ki…
yorum yazabiliyorum tekrar olleyy!
bu bayram şeker bayramı olsaydı, neşeyle kutlardım seninkini de, ama bilinçsizce ve gereksizce yapılan hayvan katliamı hiç ilgimi çekmediği gibi, bayram da diyemiyorum buna.

burda da çay var, bir sürü tatlı da var. koyduğun resim de çok güzelmiş, aferim çizene. öperim. çalışmaktan sıkıldığında bana güzel birşeyler anlat. f
yaprak dedi ki…
Şu hayattaki en güzel şeylerden biri Eylül yorumları.Çok sıkılıyorum.Süpriz maillerime,mesajlarıma kendini hazırla.O evdeki dört pati,iki kulak,bir kuyruğu da benim yerime mıncıkla.
Eylül dedi ki…
o bir çift şaşı gözün ortasındaki kara burunu öptüm senin için. o da purrrrladı sana, sevgiyle :)

Popüler Yayınlar