Yoğunluk yoğunluk diye yırtınıyordum ben di mi ? Heh,tamam oldu o zaman.Hayır hala şikayetçi değilim.Birinden çıkıp,diğerine koşturduğum derslerden dolayı mutluyum.Yaşasın bir şey öğrendim oley be diye çıktığım derslerden mutluyum.Sanki diğer bölüm arkadaşlarımdan bazıları benden pek hoşlanmadı ama n'apayım zaten genel olarak çok sevilen bir tip değilim.Eskiden olsa üzülürdüm belki.Bir sürü okumam gereken kitap,fotokopi var.Her hafta yaklaşık üç kitap okumamız gerekiyor.Severek isteyerek gidiyorum artık okula.Kendi bölümüm de bu dönem memnun ediyor beni.Güzel bir kitaptan,güzel bir konu seçtim.Konuma iyi hazırlanmam için iki tane Türkan Şoray filmi izlemem gerekiyor mesela.Bilemiyorum,güzel bunlar.Tam da böyle bir şeyler bekliyordum hep.Patiklerim ve çorba kasemle koltuğa gömülüp Shakespeare'in Fırtına'sını okumam gerek.He bir de bugün Nuri Amca'yı gördüm.Tramvay camından bakıp gülümsedim.

Yorumlar

mesed hanım. dedi ki…
ne güzel yahu, ben umut doldum bil yani :)
yaprak dedi ki…
la luna bir yer,inan bunu duyduğuma mutlu oldum :)
E.G. dedi ki…
en güzeli ki zaten. dersine çalış, yakın olduğun kişilerle görüş fazlasına ne gerek var değil mi?
zaten eğitimden yakınan insanları anlamıyorum ben...
Çok sevindim biliyor musun sonunda geçebilmene. Fakülte senin zaten. ; )
yaprak dedi ki…
Canımsın Ezgi.Fakülte benim pozum uğurlu geldi :)
Eylül dedi ki…
bu yazıyı okuduğumda benim de içime umut doluyor, ki ilk okuduğumda ateşim yüksek, boğazım şiş olmasına rağmen ''yaprak muhteşem bir sonbahar geçiriyor'' diye düşünerek gülümsemiştim. hadi bitirdiğin kitapları, neler öğrendiğini anlat bir başka yazıda, merak ediyorum.
yaprak dedi ki…
Sonbaharım yorucu ama güzel geçiyor sanırım.Yeni bir şeyler için heyecan duymak bir kenara,benim heyecanlarıma mutlu olduğunu bilmenin mutluluğunu da yaşıyorum.Bir fırsatını bulup yazacağım.Blogu bile ihmal ediyorum.

Popüler Yayınlar