Bu yazıyı arkasında dört kişilik yazan bir paket şehriyeli tavuk çorbasınının tamamını içtikten sonra yazıyorum.Biraz limon ve karabiber ile harika bir hasta çorbası oluyor.Hasta çorbası içmek için hasta olmayı beklemem.Mesela o çorbayı içerken burnum akmaya başlıyor.Bu da demektir ki açılıyor.Yeterince iğrençleştim.Bu yüzden yeni bir paragrafa başlamamın zamanı geldi demektir.
 Yapmam gerekle başlayıp,biten cümlelerimin arkası kesilmiyor.Mesela şu anda,bulaşıkları yıkamam gerek.Sofrayı kaldırmam gerek gibi gereklilik bildiren cümleler kurabilirim.Cümleleri kurduğumuz anda hop diye gerçekleşse ne kadar harika olurdu değil mi? Aslında camı kapasam iyi olur gibi daha yumuşak cümleler de kurabilirim.Her neyse,aslında benim yarın için bir şeyler okumam gerekiyordu.Ama yarın okulumuza başbakan insanı geliyormuş.Bence okula gitmemek en iyi tercih olur.Hem anne,baba ve kedi üçlüm gelecek yarın.Islak burun özlemimi kelimelere dökemem.Sonracığıma mesela kitapları yarım bırakmaktan hoşlanmayan ben,dün okuduğum kitabı yarım bırakmaya karar vererek radikal bir karar aldım dostlarım.Bir de kütüphane üyeliğim,''Ama bu kitap benim olmalı;bitince rafıma koyabilmeliyim.'' bakışım yüzünden biraz sarsıntıya uğradıysa da ödev olarak okuduğum oyunları en azından oradan almaya karar verdim.Blogun günlük şeklinde yazılmış olduğunu fark etmişsindir sanırım.Sonracığıma okul iyi gidiyor.Shakespeare'in aslında o sandığınız romantik adam olmadığını öğrendim mesela.İmge olaylarını istediğimiz şekilde algılıyoruz.Öğrenince de oha diyoruz.Yani şahsen ben dedim.Asiye Nasıl Kurtulur diye sorduktan kısa bir süre sonra bir gazetede kurtarılamayan Asiye'yi görüyorum.Üzülmekten farklı bir şey hissediyorum.Adını koyamıyorum.
  Filmekimi'ne isyan edip,filmleri indiriyorum.Çünkü bu ülkedeki adaletsizlik her yerde kendini gösteriyor.Bir gişe kuyruğunda bile.Kimisi ''para''sını konuşturuyor.Kimisi de dizlerini.İndiriyor,izliyorum valla.Burada indirme olayını anlattım hep ama online izleyebileceğiniz de dolu site var tabi.Toast filmini izledik en son.Filmekimi'nde de oynamaktaydı.Güzeldi bence.Mutfak olaylarına düşkünseniz hele çok seveceğinize eminim.He bir de deli kadın Helena Bonham Carter da oynamakta filmde.Keyifli.Neyse ben üşüdüm.Gidip camı kapatıp,bulaşıkları yıkasam iyi olacak.

Yorumlar

Popüler Yayınlar