Yazı ve bayramı fırsat bilip para biriktirdim ve şu gördüğünüz şeyi bugün aldım.Haftaya bugün doğuyorum.Kendi hediyemi kendim aldım.Şimdilik bakışıyoruz.Ellerim her zamankinden daha çok terliyor.Yeni yeni bir şeyler paylaşırım inşallaa.Kaydımı da yeniledim.16'sı ile birlikte güzel haberler duymak istiyorum.Yeni makaram çıktı.Burası dolacak yavaş yavaş.Sağ alt köşede hareketlilik olacak.Şimdi flaşıma pil takıp,kitabımı bitircem .Öpüyore.
-Bu arada dün sahaflar festivalinde idim.Fiyatlar normal piayasa değerinde gibi geldi bana.Zaten Aslıhan'ı da biraz pahalı bulurdum ben hep.Dün ben sadece Güvercin'i aldım.O da 4 liraydı-ki normalde 6 lira-.Eski olsun takıntım yok.Belki de o yüzden bana öyle geldi.Geçen yıl daha güzeldi sanki.Az bilinince bir şeyler daha güzel oluyor sanki.İlber Ortaylı da oradaydı.Günün karlısı annem oldu.Eksik Agahta Christie'lerin çoğu tamamlandı.He bir de Tanrıtanımazlık Müzesi diye bir kitap aldım.Bir süre eldekileri okuyup,bitirsem iyi olacak.

Yorumlar

julia dedi ki…
orası dolsun.daha çok yükle.
bu fotoğraf işi bir süre sonra takıntıya dönüşüyor.
eda bayraktar dedi ki…
harika bişey bu ya!
internetten üzerinden mi aldın değilse nereden..
merak içindeyim☺
yaprak dedi ki…
Buraya yükeleyecektim ama biliyorsun millet bayılıyor hırsızlığa.(!) Canım yansın istemiyorum.Oraya pıt pıt ekleyeceğim.Valla dediğin gibi bir heves diye başladı ama şimdi ilk makinemin üstüne ''gül'' koklamışım gibi hissediyorum :)
Eda,direk gidip aldım.Sirkeci'den. :)
l b dedi ki…
yooo yooo HİÇ KISKANMADIM.
yaprak dedi ki…
SENİ YERSEM GÖRÜRSÜN ! Naptınız bugün sıpalar he ?
ceren dedi ki…
oyy şahane bir hareket yapmışsın, güpgüzel fotoğraflar çekmen dileğiyle.
yaprak dedi ki…
Çok çok teşekkür ederim :)
eda bayraktar dedi ki…
Hayyam pasajından mı peki?☺
yaprak dedi ki…
Kristal Fotoğraf hemen oralarda o da.Yalçınlar yanı :)
Canıms artık sen de lomolusun. Beraber fotoğrafa çıkalım. Biz dün yalan olduk gibi oldu.
yaprak dedi ki…
Dondugumde bulusaliim.Mustafa amca'da cay icelim.Hem o zamana kadar ben de kesfetmis olurum makineyi yahut makinayi :) Zaten bana anlatacaklarin vaar! ;)
Eylül dedi ki…
oyy yaprak kalp kalbe bu kadar mı karşı olur, benim baktıklarımdan biri bu.
http://www.retroaktif.com/
şurda baya bir zaman geçiriyorum, sen makinene alış iyice, bana fikir ver sonra olur mu. çok güzel kareler çekeceksin eminim.
bir de sahaf festivalinde keşke babama selamımı söyleseydin, sana güzel bir şey seçip hediye etseydi. belki bir gün beraber dükkanına gideriz.
yaprak dedi ki…
Her zamanki gibi ilk makaramdan cok umutsuzum ben.Bir de digerini aldatiyormusum gibi hissediyorum.Tum esyalarima boyle duygusal anlamlar yukluyorum.Neler cikacak ben de merak ediyorum.Bu daha eglenmelik gibi.Daha renkli,abuk seyler cekmelik.Bir alisayim hemen anlatayim sana da.Babamin sahafinin ismini unutmasaydim da dedigin gibi ugrasaydim keske yanina.Ve belki dedigin gibi belki bir gun birlikte gidip,kitaplari koklariz.
ama...ama...çok güzel bir şey bu.
eğer bir mahsuru yoksa ne kadara aldığını sorabilir miyim yaprak? çünkü benim için çok önemli birinin çok ama çok seveceği ve istediği bir şey bu. hediye almak istiyorum ona, o yüzden merak ettim...
yaprak dedi ki…
Ben bunu 250 liraya aldım.Ama renginden rengine fiyatlar da değişiyor saçma bir şekilde.

Popüler Yayınlar