FAKDIOTOMASYONSİSTEM

 Bloggerın yeni halini hiç sevmedim.Hemen eskş arayüze dönüne tıkladım.Zaten hiçbir zaman yeniliklerden hoşlanan bir insan olmadım.Lanet olası okulumdan soğumam için binlerce neden sayabilirim.Mesela hala kaydımı yenileyememiş olmamı.15.50 de danışmanla internet üzerinde buluşacaktık.Çok heyecanlıydım.Ona cam var mı diye sorup ehehe diye gülmeyi bile planlamıştım.Ama saat 15.25 ve sistem çökmüş vaziyette.Hayır şurda zaten azcık kalmış okulun açılmasına adam gibi gönül rahatlığıyla tatil de yapamıyorum.Havuzla bakışıyoruz.Ben kayıt diyorum,o su çok güzel gelsene diyor.Kafamı usulca onu göremeyeceğim bir yöne çeviriyorum.Şerefsiz havuz.
  İnanın bir of çeksem karşıdaki Marmara Adası yıkılır.Yarın da İstanbul'a gidiyorum.Kaydımı yenilemek için.Neyse filmlerimi banyo ettirme hevesim de olmasa çok mutsuz olurdum.Ayrıca sahaf festivali de var.Yahu yaymayın şunu sonra bize kitap kalmayacak.Pis facebook.Bencil bir yaratık olduğum için hemen duvarımdan kaldırırım etkinliklerimi.Siz de öyle yapın.Herkes her şeyi bilmeyiversin.Görmeyiversin.Ne var yani.Tanrım yirmi dakikam kaldı.Sistem hala çökük.BÖHÜÜ!!

Yorumlar

julia dedi ki…
ekle bırak haftası yok mu?ben hiç düşünmüyorum artık.,bir şekilde oluyor.olmasa da öğrenci işleri filan.
yaprak dedi ki…
Bu 5-9 eylul ders ekle birak gunleri aslinda.Ama bugun coken sistem anca 9unda duzelir demis ogrenci isleri.Yani son gun.İstanbul'a doneyim mi ne zaman doneyim gerdi tum bunlar.
Ben çok sevdim ya yeni halini. Temiz olmuş. Basit filan güzel bişiy, yenebilir bişiy.

Okul kayıdı ya, ben hala liseye git gel.
yaprak dedi ki…
Yeniliklere hic acik olamadim ben ya.Ayrica benim kadar kayit isiyle ugrasmayacaksin yavrum.Lisenin canini seveyim be.BİR DE EZGİ BANA BALİKGOZLU DİGER FOTOGRAFİMİ MAİLLE ATSANAĞ.
l b dedi ki…
sahaf festivaline hangi gün gideceğini yorum olarak şeet buraya da tesadüfen karşılaşalım.
yaprak dedi ki…
Yarin okuldan sonra ugramayi dusunuyorum.Telefonunu aktif olatak kullandigini bilsem mesaj atarim.YARİN TELEFONUNA BAK! Persembe gunu de orada olma ihtimalim buyuk.Kips.
yaprak dedi ki…
Ayrica facebookunu kapamissin :((

Popüler Yayınlar