Ayakların(m)

Yorumlar

Adsız dedi ki…
şu an imkanım olduğu halde havuza giremiyorum! çok kötüsün!

nöt: psm'e sığınıp çemkiriyorum.sinirimi mazur gör litfen)
yaprak dedi ki…
Ya ama :(
l b dedi ki…
yaprak eğer ki sualtı fotoğraflarının devamını yüklemezsen acımaz saçlarını yolarım. en olmadı mail atacaksın bak. kaçarın yok.
yaprak dedi ki…
FEYSBUKUNU KAPAMAYAYDIIN !
julia dedi ki…
facebook umu sildim ben de tamamen.
napıcaz?biz göremeyeceğiz yani.koymalısın onları hemen.çok merak ettim.
Pveatherfall dedi ki…
Ehe, mereba. Action sampler'ım geldi de benim, haber vereyim dedim. 15 gün filan sürdü gelmesi :)
yaprak dedi ki…
Tosun tosun sırıttığım fotoğraflarımı mail atarsam hakkımda daha hayırlısı olur bence :) Julia,o kadar gizemlisin ki değil gerçek adını bilmek mail adresini de bilmiyorum.Bak zeynep dayanamadı açtı hesabını ehehe :)

E yine baya hızlı gelmiş bence.Ben bir ay filandır diye düşünmüştüm.Çok istiyorum almayı.Bakalım.Bir de çok çok teşekkür ediyorum,haber verdiğin için :)
Pveatherfall dedi ki…
Ne demek her zaman :)
julia dedi ki…
twitterdan dm den mesaj atayım sana mail adresimi o zaman,gönder ama.benim artık facebook'um açılmaz çünkü tamamen sildim.zeynep bile açtıysa benim de görmem lazım onları.emrivaki yapı adresimi gönderiyorum.ve de bekliyorum.
bay tükancı dedi ki…
ayaklar işi bitirmiş :)

Popüler Yayınlar