• Ben bugün en çok sevdiklerime kırıldığımı,alttan aldıkça her zaman tepenize çıkılacağını,ne kadar kırılsam da gurursuzun teki olduğumu,
  • Vapura binmeyi sevdiğimi,dışarıda oturmayı daha çok sevdiğimi,
  • Islak kek,tiramisu ve limonata gurmesi olmak istediğimi,hatta bununla ilgili bir blog hesabı açmayı düşündüğümü,
  • Gürültülü mekanları az sevdiğimi,bağırarak konuşarak eğlendiğini sanan insanların olduğu mekanları hiç sevmediğimi,
  • Kitap fiyatlarını fazla bulduğumu,
  • Vapurla yolculuk edebilecek bir şehirde yaşadığım için şanslı olduğumu,
  • Karşı yakayı çok az bildiğimi,
  • Saçlarımı istediğim gibi kestirince mutlu olduğumu,
Anladım.

Yorumlar

Eylül dedi ki…
ben de şimdi yazını okuyunca,

kendimin de en az senin kadar gurursuz, affedici, ego yükseltici, insan şımartıcı olduğumu,

birgün vapurla seninle beşiktaştan kadıköye geçmeyi çok istediğimi,

bir tiramisu ustası olarak, sana kendi balkonumda tiramisu ve limonata ikram etmekten mutluluk duyacağımı,

gürültüsüz, sakin pek çok yer bildiğimi

ucuz kitaptan yana çok şanslı olduğumu

kadıköyü yeni yeni keşfetmeye başlayıp özellikle caddebostana taptığımı ve senin de görmeni istediğimi,

en çok ta saçının şuan nasıl olduğunu çok merak ettiğimi

fark ettim :)
yaprak dedi ki…
Ben bu saydıklarının hepsini,birlikte yapmayı öyle çok istiyorum ki.

Popüler Yayınlar