50.Ay-20.Yaş

 Merhaba sevgili blog.
Bugün erkenden uyandım.Kahvaltımı ettim.Daha doğrusu ettik.Birlikte ilk şehirler arası yolculuğumuzu bugün Keşan'la yaptık.Pek keyifliydi doğrusu.İstanbul sıcak.İnsan koşturunca daha da ısınıyor.Eve bavul taşı.Eve bavul bırak.Evden çık.Bankaya koş.Harcını yatır.Eve gel.Ve sahaflar festivaline geri git.Ve tüm bunları yaparken 16 Eylül^tarihine bakıp bakıp gülümse.Sevgili blog,bugün benim doğum günüm.Gerçek dostlarımı bugün tanıdım ben.Bence siz de facebooktan doğum günü tarihinizi kaldırın.Sonra telefonunuza gelen üç mesaj sizin için daha da anlamlı hale geliyor.Bugün bana en güzel hediye buydu :
Ha bir de unutmadan Parpali'yi yani Tülay'ı gördüm.Her ne kadar yorgun,argın ve uçuklu bir Yaprak'la tanışmış olsa da o güzel yemyeşil gözlerini görmüş oldum.Pek mutluyum.Sıcak bir çay içip sohbet edelim en kısa zamanda! İşte 20'lik yaşımı da çıkardığım şu günlerde 20.yaşımı böyle geçirdim ben sevgili blog.

Yorumlar

milky dedi ki…
Nice yıllara doğum günün kutlu olsun
güzeldir 20 :)
kirazlı sakız dedi ki…
Nice mutlu yıllara :)
Günün Notları dedi ki…
Mutlu yaşlar :)
Unknown dedi ki…
ne kadar genç ve yaşına göre ne kadar aklı başındasın Yağmur.
Ailen cidden şahane insanlardan oluşuyor bence.
Senin gibi bir kızları olduğu için çok mutlulardır eminim.
İyi ki doğmuşsun.
yaprak dedi ki…
Her birinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim.Çok mutlu ettiniz beni.Nes ablacım dünyanın en iyi,en tatlı annelerinden biri olmana azıcık kaldı.Eminim senin bana söylediğin bu güzel sözleri başkaları da minik Alis için söyleyecektir.
Parpali dedi ki…
Şimdi buradan kutlamak istemiyorum doğum gününü. Biraraya geldiğimizde bilahare kutlayacağım :) Öperim güzel yanaklarından.

Popüler Yayınlar