"Welcome to the wonderful world of not knowing what the hell is going on..."

 Dünyaya bir kez daha gelme şansım olursa,Tanrıdan beni daha salak bir insan olarak yaratmasını dileyeceğim.Hayır,şu anda da çok zeki değilim.Ama şarkıda da dediği gibi ne kadar çok bilirsen o kadar bela başa.İnsanlar arasında mutsuzum.Genel olarak sıkılan yapım,ilgimi çekmeyen konulardan bahseden insanların yanında inanılmaz bir seviyeye yükseliyor.Mario'nun zıpladığı bayrak direğinin en tepesi gibi.Küçük dağları ben yaratmadım.Ama bu küçük duvarları bizzat ben ördüm.
 Bir liste yapacağım.Sevdiklerim.Sevmediklerim.Ömür yettikçe yaşamak ve yapmak istediklerim.Kabuğuma ve bana şans dileyin dostlarım.

Yorumlar

Aydedeye havlayan dedi ki…
bol şans o zaman!
Parpali dedi ki…
Allah'tan Kinyas ve Kayra'yı okuyorsun. Güzel şeyler de oluyor bak. :)
yaprak dedi ki…
Aydedeye Havlayan,cok cok tesekkur :)
Parpali,ama Allah'tan kendimi az cok iyi hissettigim bir donemde okuyorum.Yoksa olumsuz anlamda cok etkilenebilirdim ki simdi bile etkileniyorken... :)

Popüler Yayınlar