''Ne tuhaf aşk denen şey ! Şimdiyi hiç yaşayamıyorum sanki ! Bir yandan,bıkıp usanmadan gelecekte ne olacağını düşünüyor,öte yandan da bütün hareketlerini ve sözlerini anlamlandırabilmek için olup bitenleri yeniden defalarca düşünerek geçmişte yaşıyorum.Üstelik bunun,o aşağılık heriflerin aşk diye böbürlendikleri şey olup olmadığını bilmiyorum bile.Ama ne önemi var ! Yastığın serin yanını arayarak,kızışan yanaklarını ve düşüncelerini ferahlatmaya çalışacağım o uykusuz geceler bitsin yeter !''
                                                                                                           ISSIZ EV

Yorumlar

l b dedi ki…
orran pamuk sevmem ama bu ne güzelmiş. ayrıca sağda yüzyıllık yalnızlık okuduğunu gördüm. elimin altında ben de ona başliyim.
yaprak dedi ki…
Sessiz Ev okuduklarimin icinde en guzel Orhan Pamuk romaniydi.Aklinda bulunsun seversin bence.
Nora dedi ki…
çookk soyut ama bir o kadar da somut bir ifade. ne kadar doğru..
julia dedi ki…
Othan Pamuk.o'na karşı çok yoğun duygularım var.ama bu duygular hiç iyi değil.

ııh.
mesed hanım. dedi ki…
İstanbul adlı eserinin içinde İlk Aşk diye bir bölüm var, eğer bu kitabı bulursan bakmadan geçme diyorum ;)

sevgilerle.
yaprak dedi ki…
Nora,kitabın neredeyse tamamında söylediğin tarzdaydı ifadeler.Sade ama bir o kadar da doğruydu her bir cümle. :)

Julia,ben yazarından bağımsız okuyorum Orhan Pamuk kitaplarını.Yiğidi öldürüyorum ama hakkını da koruyorum.Bir ara konuşalım bu konuda :)

La luna bir yer,sırada Masumiyet Müzesi var.Bakalım onu nasıl bulacağım.Bulursam mutlaka okuyacağım söylediğin bölümü.Çok teşekkürler :)
julia dedi ki…
yok tek taraflı bir yargı değil bu.kişiliğini de sevmiyorum,yazdıklarını da.ve filoloji okuyan bir insan olarak bunları daha iyi anladığımı düşünüyorum-dili,anlatımı vs.-

shelfaride amerikalı bir arkadaşım var.bu konu üzerinde tartıştık geçen gün.Orhan Pamuk beni dava bile edebilir.o derece sert konuştum hakkında.

bir de sana kitap önermek istiyorum.:)
yaprak dedi ki…
Bence mailleşelim yaprak_ataman@hotmail.com :)

Popüler Yayınlar