Sevdemsi beni mimlemiş. "sizi anlatan, tekrar tekrar okuduğunuz, alıntılarını her yere yazdığınız, etkisinden hayatınız boyunca kurtulamayacağınızı düşündüğünüz beş kitabı listeleyin'' imiş konusu.Evet ben de kopyalayıp yapıştırdım.Şimdi şöyle bir şey var ben okuduğum hiç bir kitabı bir kez daha okumadım.İstesem de yapamam diye düşünüyorum.Kimi insan tekrar tekrar aynı kitabı okuyabilir ya da sevdiği bir filmi tekrar tekrar izleyebilir.Ben her ikisini de yapamayan insanlardanım sanırım.Çok etkilendiğim beş kitabı düşünürsem şayet ilki Sonsuzluğa Nokta olur sanırım.Hasan Ali Toptaş'ın bütün kitapları çok etkileyici.Muhteşem bir kurgusu var her kitabın.Süpriz  sonlu film tadında.Sonracığıma Saramago'nun Körlük'ü var.Fareler ve İnsanlar kitabındaki Lennie karakteri de beni çok etkiledi.Valla yirmi yıllık ömrümde aklıma yalnızca bu iki kitap ve karakter geldi.Bunun dışında Zebercet,Alper Kamu,Aylak Adam'ın C'si,Behzat Ç. gibi karakterler de etkilendiğim karakterler.Kimseyi mimlemiyorum.İsteyen herkes cevaplandırabilir.Öperim. :)

Yorumlar

Grace Stalker dedi ki…
Mime cevabın için teşekkürler, Sonsuzluğa Nokta'yı ben de okuyacağım umarım yakın zamanda. :)
l b dedi ki…
oysa buraya nasıl bir heyecanla girmiştim. ne güzel alıntılar okiycam diye. olsun. buna da şükür.
yaprak dedi ki…
Sevdemsi rica ederim.Sonsuzluğa Nokta'yı da çok seveceğine eminim :)

Zeynep,üzüldüm yalnız :(

Popüler Yayınlar