Marquez sevmiyorum sanırım.

Yorumlar

julia dedi ki…
Marquez'i sevmiyorum ben de.çok sıkılıyorum okurken.gazeteciliğinden dolayı olayları bir romancı gibi değil de bir gazeteci gibi anlatıyor.
yok,sevmiyorum.bütün kitapları bende var,babam sevdiği için.
yaprak dedi ki…
Yüz yıllık yalnızlığın 25.sayfasındayım ve sıkıldım :(
Unknown dedi ki…
bende sevmiyorum ama çevremde ki herkes sevdiğinden söyleyemiyordum.sesli söylemek ne güzelmiş sayende :)
yaprak dedi ki…
Güzide,doya doya söyle :) Ehe mutlu oldum ayrıca :)
Linn dedi ki…
aslında başta biraz karışık bir anlatımı var gibi ama okudukça alışılıyor ve seviliyor. yüzyıllık yalnızlık mükemmel bir kitap bence, okumaya devam etmelisin derim.

+ayrıca marquez sevilmez mi ya :(
yaprak dedi ki…
Aslinda sıkılmak konuunda aceleci davrandigimi soyleyebilirim-her konuda oldugu gibi-zira 356 sayfalik kitabin ilk 20 sayfasinda buna karar veren bir ben olmus olabilirim.Kitabi su anda seviyorum ama bi an once biterse mutlu olacagimin da farkindayim.Son 50 sayfadayim bakalim.Benim Huzunlu Orospularim'i da okumustum onda da cok etkilenmemistim sanki.Etkilenemiyorum ben Marquez'den.Bana ifadeler cok dyz geliyor.Onun yerine okumayi tercih edecegim baska yazarlar var gibi,bilemedim.Ama elbette saygim sonsuz.Elestirinin saygi boyutu korundugu surece herkes istedigu yorumu yapabilir.Beni etkileyen yazarlardan biri degil Marquez :)
pınar dedi ki…
Ben çok seviyorum.
Albaya mektup yok ,kitabını okudum ,tekrar okudum.Bütün kelimelerine dokundum sonra.
yaprak dedi ki…
Evde Kolera Günlerinde Aşk romanı da var.Biraz zaman geçtikten sonra onu da okumayı düşünüyorum.

Popüler Yayınlar