Kırmızı

Bir hakaret olarak asosyal.Sık sık şahit oluyorum buna.Benim için çok kullanıyorlar zaten.Asosyal oldun,insanlardan kaçıyorsun vesaire.Evet,pek fazla insan sevmiyorum.Bir şeyler konuşamayacağımı hissettiğim anda gözlerimi yere dikiyorum.Birazcık da gülümsüyorum.En azından çalışıyorum.Okuldaki arkadaşsızlığımdan kışın sık sık bahsetmiştim zannediyorum.Burada da değişen pek bir şey yok.İnsanlar kendini neden eve kapattın diyor.Ben de kapatmadım ki sadece evdeyim ya ne bileyim cinsinden cevaplar veriyorum.Buraya gelişimin beşinci günü.Dört kitap okudum bir tane de film izledim.Aslında zamanı verimli geçirdiğim söylenebilir.O yok.O yok diye ben de pek yokum aslında.Onun hümanistliği benim mizantropik halimle çatışıyor.Ama denge bulmak önemli elbette.Kırmızı başlıklı kız esprimi yapıp gideyim.

Yorumlar

pip'po dedi ki…
benim için artık asosyali bırakıp yabani/yabani hayvan gibisin gibi sözcük öbekleri kullanmaya başladılar mesela.ama böyle olmak bana daha iyi geliyor açıkçası.
julia dedi ki…
bu dediğin asosyallik değil de 'antisosyallik'.Zira Bukowski 'İnsanlardan nefret etmiyorum,sadece onlar etrafımda olmadığında daha iyi hissediyorum.'diyor.Bukowski bir asosyal miydi?sosyalliğin ölçütü bir yere çıkmaksa Bukowski'ye sosyalliğin babası diyebilirdik ki.(bu yanlış olurdu.)o da bizim gibi antisosyal bir herifti.kısacası bunları takma.bunları söyleyenler bu iki kavramın arasındaki ayrımı yapamayan insanlar.hatta canım Bukowski olsaydı,onlara kıçını dönüp yüzlerine osururdu.

ama ne güzel oralardasın ben çıkardım.fotoğraf çekip boş boş dolanırdım.denize girer,sabahtan akşama sahilde yürürdüm,kitap okurdum.bunları yap,çünkü her gün gittiğin bir yer değil.
yaprak dedi ki…
Pippo,ben de halimden hiç şikayetçi değilim senin gibi.Biz böyleyiz demeli :)

Julia,aslında çıkıyorum.Yürüyüş yaptığım upuzun bir yol var.Dün fotoğrafını çekmiştim.Bir yazıyla koyacağım onu da.Boş boş yürüyorum,yüzüyorum.ben kendimce sosyalim zaten,yalnızca insanlar ve onların etiketleri..Aynı dili konuştuğum insanlar etrafımda azlar sadece.Keşke yanyana olsak da upuzun sohbetler yapabilsek bir de.
İki şey yüzünden bu çok güzel şu anda, birincisi kırmızı diye bir kısa öykü yazmıştım onu çağrıştırdı ve mutlu oldum. İkincisi sessiz ev mükemmel bir kitap.

Üçüncüsü masumiyet müzesi açılıyor biliyorsun? Açılışına benimle gelip Orhan Pamuk'la konuşmaya ne dersin? Henüz tarih kesin olmasa da.
yaprak dedi ki…
Ben de sindire sindire okuyorum.Orhan Pamuk seven insanlardan biriyim(z).Olabilir tabi konuşalım bunu :)

Popüler Yayınlar