• Çocuk sevmiyorum.Hiçbir zaman oyy ne şeker diyerek çocuk kucaklayan bir kız olmadım.Yalnızca bir adet bebeği kucaklamak istiyorum.Gerçi bu blogtaki herkesi kucaklamak istiyorum ya neyse.İŞTE BU BLOG.
  • Ama buradaki çocuklar,sevimsizliklerine bakılarak dünyanın her bir yarından toplanılıp getirilmiş gibi.Hiaa diye diye havuzda üstünüze atlayan çocukların sevimliliğinden bahsetmesin kimse bana.Bu çocuklar da dünyaya barış ve mutluluk getiremez kardeşim.Aha aşağıdaki serkan iz may görl diye böğrünü dövüyor.Diğeri de git şuna tokat at diye emir veriyor diğerine.
  • Babam az önce böğrünü döven bir sesle susun beğğ diye kükredi site bebelerine.İki saniyelik sessizlikten sonra bildik gürültü kaldığı yerden devam ediyor.Huysuz ve yaşlı bir aileyiz biz.Çocuk sevmiyoruz.Mümkünse siz de bizi sevmeyin.Canlarım.
  • İnsanlar çok garip gerçekten.Yani çocuklarla aynı zeka seviyesinde teyzeler,abiler var ki bunu evet,hakaret olarak kullandım.
  • Franny'de kendimi buldum desem çok aptalca bir laf mı etmiş olurum.Neyse canım bizbizeyiz.
  • Dur azcık karpuz yiyeyim.
  • Bir yıldır karpuzu çekirdekle yiyorum.Bu güzel ayrıntıyı da paylaşayım istedim.
  • Ulu Tengri bu bebeler susmazsa birazdan gözlerimde şeritle üçüncü sayfa haberlerine konu olacağım.
  • Fotoğrafın konumuzla bir ilgisi yok.Ancak Jim Sturgess'ın konumuzla bir ilgisi olabilir.

Yorumlar

Unknown dedi ki…
anaa hepsi birden ne kadar da şahaneler yahu.
kadının, adamın, bebenin kıyafetleri,
evleri,
ve tabikii fotoğraf çekme teknikleri.
bayıldım bayıldım.
yaprak dedi ki…
O Naomi yuzunden erken evlenecegim zaten.Masal gibiler.Hastayim.
julia dedi ki…
bir buçuk seneden beri izliyorum bu blogu,blogu ilk açtığım günden itibaren birlikteyim onlarla.ilk izlediğim blog olduğu için de çok değerlidir.her bi şeylerini birlikte yaşadık.

kimseye söylemiyordum ben.niye söyledin?
yaprak dedi ki…
Dayanamadım ya.Ayrıca o nasıl incecik bir anneliktir.Sürekli de cupcake ler yemeler,pizzalar yemeler.Zaten koca,köpek,bebe üçlüsü şahane,yaşanılan şehir şahane,vintage kıyafetleri şahane.İstanbulda öyle gözlükle gezen bir kadın görseler bizim halk mal mal bakar.Of vallahi nazarım değecek.
Unknown dedi ki…
İnsan bir yandan da sinir olmuyor mu?
Herşeyleri şahane gözüküyor.
Eminim Naomi benim kadar küfür etmiyordur sokakta yürürken.
Oralarda hanzolar buralardakiler kadar çok değildir büyük ihtimal.
Çöpünü, tükürüğünü, balgamını yere bırakan,
bir kız çocuğu, kadın ya da teyze gördüğünde trene bakar gibi bakan.
Bebeğinin ergenliğine dair endişeleri eminim ki vardır ama bizim ki gibi ' of saat 7 oldu şimdi yolda serserinin teki laf atmaz işalla' minvalinden değildir.
Türkiyede yaşamak zor,
kadın olmak çok zor,
çocuk büyütmek çok çok zor,
kız çocuğu büyütmek pek çok zor :/
yaprak dedi ki…
Her fotografta gulen bir bebek var ve resmen rahatlar.Bir cafede kucaklarinda bebekleri,her yerde yanlarinda kopekleri.Turkiye cok zor bir ulke.Mesela okudugum kitap bu konusmalarimizdan o kadar cok sey barindiriyor ki.Kadina verilen anlam cok baska.Erkeklerin bu ulkedeki sig dusunceleri asla asilamiyor bence.Bizler bu ulkede dogan kadinlar olarak biraz sansissiz bence.En buyuk sanslarimiz sahip oldugumuz aileler.Senin harika bir kiz cocugu yetistirecegine eminim.Tum zorluklarina ragmen.

Popüler Yayınlar