• Arka arkaya çalan pop şarkıları hayatı sorgulamanıza neden olur.Tecrübeyle sabit.
  • Bazen otobüste,sokakta,markette gördüğümüz o garip insanların tümünün burada toplanmış olduğunu düşünüyorum.Şu anda bulunduğum yerde.Sanırım bir distopyanın içindeyim.Neyse ki kitap diye bir şey var.Ha bir de burası.
  • Ha bir de Emrah Serbes diye bir insan var.Bir de Alper Canıgüz.Bir de...
  • Zayıflamışsın sen filan diyorlar.Güzel tabi.
  • Sanırım buraya geleli 24 saat oldu.Her an bir ''Sen ne okuyordun?'' ''Eee n'olcaksın mezun olunca bakalım?'' sorusu bekliyorum.Size çok güzel cevaplar hazırladım teyzelerim,amcalarım.
  • Annem küçükken Alper Kamu gibi bir şeydin sen de kimse seni sevmiyordu dedi.Çocuğum bana benzemesin amin.Cüce gibin.
  • Maddeli yazılarıma dönmem için biraz kafamın karışması gerekiyormuş sanırım.
  • Bu sene beyaz çerçeveli güneş gözlüğü moda değil sanırım.Buna bir şükür gönderiyoruz hep beraber.
  • Bir sürü film getirdima ama bilgisayar açmıyor.Birisi bahtsız bedevi mi dedi,ne efendim ?
  • Oha kaç madde olmuş.Bak hiç söylemiyorsunuz.
  • Herkesler mutlu fotoğrafımı paylaştığıma göre dağılabilirim.Ayrıca gittiğim her yerde ev yapımı limonata içiyorum.Büyüyünce ev yapımı limonata gurmesi olacağım.

Yorumlar

Eylül dedi ki…
bu nasıl bir güzellik! mutlu bir yaprak ve fotoğraf makinesi, üstüne bir de ev yapımı limonata!
gittiğin yerde sıkılıyorsan, birşeyler çizmek te güzel olabilir, çevrende neler var bilmiyorum ama ben sıkıldığımda hep çevremde çizecek birşeyler ararım. öte yandan bana göre çizilesi olan şeyler sana göre ''çekilesi'' olabiliyor, ki o da son derece güzel.
özlemişim maddeli, kafası karışık yazılarını :)
yaprak dedi ki…
Keske birazcik yetenegim olsa.Ama yine gokyuzu cekiyorum.Huzur goklerde resmen :) Ben de yorumlarini ozlemisim.Bir de Eylul'de goruselim artik.:)
pip'po dedi ki…
yalnız çok tatlısın ya :)
limonata,yaprak,fotoğraf makinesi üçlüsü bir şeker olmuş böyle.
yaprak dedi ki…
Peki pipeti burnuma sokar gibi olusumuzu napacagiz :)

Popüler Yayınlar