Aslına bakarsan her şey yolundadir.Beklediğin zamanlar gelmiştir.Sınavlar bitsin istersin ya da tatile çıkmayı beklersin işe gittiğin her sabah ve işte çıkmışsındır.Ama bir şey eksiktir hani.Böyle hayal etmişsindir belki.Ne eksik ne de fazla.Ama mutlu hissetmiyorsundur kendini.Bir eksiklik hissi vardır.İşte o eksiklik hissinin Allah belasını versin.Askerden beklediğin sevgilin izne çıktığında bir yanın mutsuzdur mesela çünkü onu beklemek güzel olandır aslında,onu fark edersin o an.Evleneceği gün herkes mutsuzdur aslında.Mezuniyetler mutsuzluk dolududur.Demem odur ki garip yaratıklarız vesselam

Yorumlar

Eylül dedi ki…
çok iyi biliyorum o pis hissi. bütün sene tatile çıkmayı bekleyip, tatile çıkmaya saatler kala, en mutsuz, evime en bağlı olduğum saatlerdir mesela. tatili beklemeyi severim ben. aslında herşey için bu böyle, ulaşma süreci güzeldir, ulaşma sonucu mutsuzdur. gerçekten de tuhaf, tatminsiz yaratıklarız.
yaprak dedi ki…
O yüzden belki de son günlerde hep tatsızım.
hadi gel buluşalım, çay içelim!
Nora dedi ki…
güldüm okurken çok güzel bir yazı :)
yaprak dedi ki…
Ezgi sana perşembe diye cevap veriyorum.
Nora,teşekkür ediyorum :)

Popüler Yayınlar