04.06.2011

Yorumlar

julia dedi ki…
pikniğe gitmişsin gibi bir hava sezdim.

dün rüyama girdin.tanışmışız anlaşamamışız sanki,sen buraya geliyorsun ben seni sevgili olan bi çift var arkadaşlarım onlara yönlendiriyorum.sonra bizim okulun ortabahçesine havuz yapılmış,deli gibi yüzüyordum.artık nasıl bir kafaysa.dtcf nin o küçücük bahçesi de havuz olmuş.
garip.
yaprak dedi ki…
Evet,sosyoloji kulubü olarak gittik.

Tanışalım da anlaşırız bence ya.Ben seneye Ankara'ya gelmeyi düşünüyorum.Okulun içinde şabalak şabalak gezerken seni de göreyim,böyle utana sıkıla konuşup kahve içelim istiyorum.Hatta İstanbul'a gel.Birlikte tüm gün gezelim filan.
Eylül dedi ki…
güzel bir deniz, tembel kediler, çamlar altında bir hamak... tam da iyi gelecek şeyler bunlar şuan, o kadar darlandım ki derslerin içinde.
yaprak dedi ki…
Haftaya baslayacak benim de.Simdiden sıkildim o ayri.Deniz,ruzgar ve kediler huzur veriyor ikimize de.Bir gun belki birlikte severiz ada kedilerini :)
Eylül dedi ki…
çok isterim, çok mutlu olurum, seninle ne yaparsak yapalım keyif alırım gibi bir his var zaten içimde.
yaprak dedi ki…
Çok mutlu etti bu cümle beni :)Ayarlayalım huzur verecek bir buluşma bir gün :)

Popüler Yayınlar