On üç haziran gibi salak bir tarihte sınavlarım başlayacak.Yalnızlık dolu bir yaz beni bekliyor bir de.Yazamıyorum da.Hep alıntılar,fotoğraflar filan.Kılavuza gerek yok,köyün hali ortada.Bugün şahane bir şey izledim.O sağda en üstte gözüken işte.Belki yazarım.Aslında Julia yazmıştı.Saçlarımı sevmiyorum hiç.Hava da bir saçma zaten.Haziran ortalarında otuz dereceyi bulacakmış.Final dönemi ve otuz derece sıcakları aynı cümlede kullandığımda kahırlanıyorum.Büyük Anadolu Yürüyüşü'nden haberdar değilseniz,çok geç değil.Şu anda serbest çağrışım yapıyorum.Yüklemden önceki kelimeyi seviyorum.Burdaki insanlarla oturup sohbet etmek istiyorum.Bir de salak bir gerginlik,utanmalar filan oluyor ya onlar sevimli bence.Bazen sahaftaki işi kaybettiğim aklıma geliyor ve ben çok üzülüyorum.Bu günlerde duygusalım sanırım.Çay keyfi,kahve stresi çağrıştırmaya şimdiden başladı.Of ne salak işler bunlar he.Bazen bana mesaj filan atın istiyorum.Harbiden işsizim görüyorsunuz.İşsizim dedim yine üzüldüm.Bu yanda gözüken kitabı okuyamıyorum bir nedense.Neyse bunu bilmenize gerek yoktu aslında n'bileyim.Buraya kadar okuyan insana yazık.Resmen ömrünün bazı dakikalarını boşa harcadı.Şu anda bakmadan yazıyorum.Of ne biçim de havalıyım.Dizideki kız o insansa ben solucan olmaya razıyım dedi.O ne salak laf lan öyle.Neyse ben gideyim de göt büyütme eylemime kaldığım yerden devam edeyim madem.

Yorumlar

julia dedi ki…
beğendin mi cidden?hem bölümünle de alakalı bazı açılardan filan.kesin bir şeyler katmıştır diye düşünüyorum.İstanbul için üzülüyorum.

Shakespeare sınavım var bunu hatırlayınca yine üzülüyorum.neyse.işte ben de burada geçiriyorum vaktimi.Allahım çalışmam lazım ama olmuyor.kendimden nefret ettim.
yaprak dedi ki…
Acayip sevdim.Ve ben de İstanbul için üzülüyorum.Bir de kalk ders çalış hadi.Shakespeare sınavı kulağa çok eğlenceli geliyor.
Bana yazıversene dertlenince. Bak ben yazdım. Şimdi yoruma yorum yapıcam. Shakespear Sonnet 116 incelemesi yaptım geçen gün. Ona bi baksana çok nefis.
LoveMeorLeaveMe dedi ki…
ben bugün haberlerde izledimyaz 1 ay gecikicekmiş. işi çıkmış :p bilmem ne etkisinden dolayı yaz 1 ay geç gelicekmiş. tabi ne kadar tutar muamma.. ;)
Mehmet Sercan Kaya dedi ki…
öyle bir geçer zaman ki.
pip'po dedi ki…
senin fotoğraflarını çok seviyorum ben ya.ayrıca her ne kadar okuyamıyorum desen de iki günde bir değişen o yandaki yere hayranlıkla bakıyorum.
bir de gel benim saçlarımı gör derim ben.rüzgarı görünce deli gibi dalgalanıyorlar falan,bir şekilsizliktir böyle alıyor başını gidiyor.
yaprak dedi ki…
Wendy,seve seve yazarım.Efkarlanmadan da hop diye yazıveririm.Dur bakayım hemen merak ettim.Bir de bugün felsefe hocamız Hamlet'in bir sözüyle Proust arasında bir bağlantı kurdu ve o kadar uyduruk bir bağlantıydı ki dayanamayıp bunu siz uydurdunuz sanırım dedim.Çok saçmaydı çünkü.Zorlasan benim yazdıklarımdan da Shakespear'e göndermeler filan çıkar n'bileyim.
yaprak dedi ki…
LoveMeorLeaveMe,o haber yalan bence.Ben her gün okula gidip gelirken bir dönerci amca kıvamında terliyorum çünkü.
yaprak dedi ki…
Palyoço,hee o dizideki kız o dizideydi ivit.
yaprak dedi ki…
Ah teşekkür ederim.Makaranın yarısı bizim kedicanın fotoğraflarından oluşuyor olsa da yine de teşekkür ederim,mutlu oldum :) Bir de hop diye değişmiyor ya.Baya kalıyor yani.Bir gün göreyim saçlarını :) Herkese de tek tek yorum gönderdim ehe :)

Popüler Yayınlar