İşçi Filmleri Festivali'nde bugün Vatandaş Mustafa'yı ve Duvarlar'ı izledik.Her ikisi de çok güzeldi.Ama ben Vatandaş Mustafa adlı belgeseli daha çok sevdim sanırım.Bunda Rize'ye ve genel olarak Karadeniz insanına olan sevgimin payı da vardır elbette.İyi ki o güzellikleri henüz bozulamadan gidip görebildim.Yeniden bozulmamış,korunmuş güzellikleriyle görebilirim umarım.Hepsini değil ama 11 dakikalık başlangıcını bulabildim internetten.Yine de paylaşmak istedim sizinle.Fırtına Vadisi'ne kurulmak istenen HES'i ve bu projeye karşı çıkan ''Vatandaş Mustafa''ların hikayesi idi.Bir diğer belgesel ise Duvarlar'dı.Berlin Duvarı'nın yıkılmasıyla birlikte insanların birbirlerine ördükleri duvarlardı konusu.Ötekileştirme,Türk düşmanlığı gibi konularla ilgili seksen üç dakikalık bir belgeseldi.Beş gün sürecek festivale her gün katılmayı düşünüyorum.Bugün bunlardı.Bakalım yarın neler izleyeceğim.Sevgiler :)

Yorumlar

julia dedi ki…
ben geçen sene sinemadan çıkmamıştım bu yüzden.geçen sene daha güzel filmler vardı sanki.ilk iki gün gidemedim.yarın gidiyorum.bedensiz ruhlar,yaman,germinal ve ekümenopolis yarınki filmlerim.duvarlar'a gitmeyi ben de düşündüm fakat çakışıyor.
anlatırım,yazarım,bir de öperim.
yaprak dedi ki…
Ben de Ekümenepolis'e gitmek istiyorum çok
julia dedi ki…
gittim ben yeni geldim.çok çok güzel.İstanbul'u öyle derinlemesine incelemiş ki yönetmen,şaşırıyorsun.hele ilk 10 dakikası öyle güzel ki.bi de sinemada bir adam var çok hoş.eheh.
yaprak dedi ki…
Şapşiko ya.Ben bugün gidemedim.Puu bana ya =) Ama bir şekilde izleyeceğim ben de.Çapkın Julia =)

Popüler Yayınlar