• İki gündür okuldaki 1.Sosyoloji Öğrencileri Çalıştayı'ndaydım.Bölümüm beni heyecanlandırıyor.Güzel şeyler yapıldığında daha çok...
  • Hakan Günday'ı uzun zamandır okumak istiyordum.Hala okuyamadım.Finallerim başladığında zaten kitap okumaya fırsat bulamıyorum.Az önce maillerde kitapyurdundan gelen sınırlı sayıda mailini gördüm.Hakan Günday sınırlı sayıda Az'ı imzalamış.Bir adet ben aldım son 30 tane daha var.Sevenlerine de duyurayım.
  •  Posta teşkilatımız ölmüş galiba.Faturalardan başka gelen,giden yok.
  • Bir şeyleri tanıtayım,uzun uzun anlatayım istiyorum.Ama ona bile üşeniyorum.Anlatamadığım bir çok tiyatro oyunuyla sezonu kapattım.Ankara'ya Bir Delinin Hatıra Defteri'ni izlemeye gidecektim(k).Mybilet'in azizliğine uğradım(k).
  • Madem mektup gelmiyor.Mail atın bana ara sıra.''Teknolojinin nimetlerinden yararlanmanın vakti geldi.''
  • Birazcık hastayım ama yine de öperim.

Yorumlar

julia dedi ki…
o oyuna çok zor yer bulursun.13 gün evvel almak lazım.biliyorsun ki Erdal Beşikçioğlu'nun ardından-ki Behzat Ç.-sevgili halkımızdaki tiyatro sevgisi artmış durumda.amaçları adamı görmek tabii.tıka basa dolu oluyor tiyatro.ben bile burada oturmama rağmen bulamamıştım.

bir de Ankara seyircisi farklıdır.

Genelde zor yer bulunur.
yaprak dedi ki…
Seneye Sosyoloji kongresi Ankara'da.Olur da gelirsem sana haber vereceğim :)
Böğürtlen dedi ki…
ben değil de sen bilet bulup istanbul'dan kalkıp gidersen o oyuna kafamı kırarım herhalde yaprak. bir delinin hatıra defteri uzun zamandır kapalı gişe oynuyor.
Parpali dedi ki…
Kinyas ve Kayra'yı okuyorum ben de. Hakan Günday'ın okuduğum ilk kitabı. "Az" da sırada bekliyor. İmzasız ama olsun :) Ayrıcaa, "Bir Delinin Hatıra Defteri" için Ankara'ya gitmeyi düşünen biriydim ben de. Ama ne yazık biletler internete çıkmadan tükeniyordu. Pis Ankara'lılar :)
yaprak dedi ki…
Bence seneye toplu bilet alalım.Blog ahalisi olarak gidelim.Çok şahane olma mı ya ?
Parpali dedi ki…
süper ötesi olur hem de :)

Popüler Yayınlar