Bir sürü şey yazdım sildim az önce,karar veremedim.Yarından itibaren sınavlarım başlayacak.İçim sıkılıyor.Ders çalışmak koymuyor.Ama bazen en sevdiğim dediği insanın da kalbini kırabiliyor insan.Sonra ona üzülüyor.Aklının bir kısmı onda kalıyor.Neyse.Ne diyordum.Heh içim sıkılıyor.Bir evde sörvayvır izleyenlerin olması,bir insanın canına kıymasına neden olabilecek kadar trajik.Böylece içim daha da sıkılıyor tahmin edersiniz ki.Güzel insanlar var.Buradan tanıdığım.Seslerini hiç duymadığım.Ama hepsi güzel.Hepsiyle oturup kahve içmek istiyorum mesela,bilemiyorum.Limonlu ice tea de olabilir tabi.Ya da çiğ köfte dürüm yiyelim birlikte.Sıkıldığımı fark ettiğinizi düşünüyorum.Beni çok boşlamayın.Yalnızlık hissi ekşi çünkü,bilirsiniz.

Yorumlar

pip'po dedi ki…
çiğ köfte dürüm iyiymiş bak:)
yalnızlık hissi değişik harbiden çeken biliyor azizim ve üzülme o kırma işleri hep oluyor sonra geçiyor.yeter ki çok büyük olmasın.
ayrıca boş ver sınavları falan da ya:)
ben de sıkıldım artık yalnızlıktan, ne kadar çok geçecek bitecek desemde hiç bir bok olduğu yok.
julia dedi ki…
az önce sınavdan çıktım yarın sınavım var,ondan sonra bir tane daha,bir tane bir tane daha. mahvettiler beni....hepsi bitince oluşan rahatlama hissini seviyorum ama.
bo☂ dedi ki…
Ben mesela zamanım olduğunda oturup şu yazılarının hepsini okuyacağım. Yine ben mesela seninle limonlu ice tea içmek isteyenlerdenim. Keşke =( Bu elli sene sonra olabilir. Yarından sonra da. Ama olacak. İççez.
yaprak dedi ki…
İstanbul'a gel litrelik ısmarlayayım sana =) Mektubunun yollarını gözlüyorum =)

Popüler Yayınlar