• Sıkılıyorum.Sınavlara çalışıyorsun sonra zamanı geliyor ve giriyorsun.Bitecek,biliyorsun e bir tek sen de uğraşmıyorsun sonuçta,ama gel gör ki sıkılıyorsun.Yarın kurtuluyorum.Sonra çırılçıplak tarlalarda koşacağım.Şaka yaptım.
  • Postacılar düşmanım oldu onu da burada belirteyim.İki tane mektup bekliyorum hala getirecekler.Pu !
  • Bakın şöyle bir şey var mesela :AHA
  • İnsanlardan kaçasım var.
  • Yapılacaklar listesi yapayım bari.
  • Şu sıralar hep ''şekerim düşüyor.'' Bahanelerim ve ben,biliyorsunuz.
  • Havalar ısınmayacak bence.Sonsuza dek böyle kalacak.Benim de hep ellerim,ayaklarım ve burnum üşüyecek.Limonlu ice tea aldım ama yok.Getiremedim baharı.
  • Tahammül edebildiğim tek dizi muhabbeti tahmin edersiniz ki Behzat Ç. Saatlerce Hürrem'den ve ÖBGZK'den bahseden  insanlarla aynı oksijeni yakmak bazen kalbimi kırıyor çünkü.
  • Bir de şey sağda okuyorum gözüken kitabı okumaya daha başlamadım.Öyle de bir durum var.İtiraf.com
  • Twitterımı da kapattım.Herkes bilsin yani.
  • Neyse ben gideyim.Tutmayın beni.O zaman şunu da tıklatayım.

Yorumlar

Popüler Yayınlar