Mutlu olduğumda çok çirkin olurum ben.

Yorumlar

bo☂ dedi ki…
bir kere üstündeki çok güzel. bir kere dişlerin çok güzel. bir kere saçların çok güzel. bir ker.. SEN ÇOK GÜZELSİN.
yaprak dedi ki…
Elif seni va ya ne biçim severim he !
julia dedi ki…
ne kadar tatlısın.
Aylak Kedi dedi ki…
çirkinliğin tanımı mı değişti nooldu??
yaprak dedi ki…
Julia,kaçıp geleceğim yanına.Kahve ısmarlayacağım sana,saatlerce sohbet edeceğiz.Böyle bir hayalim var benim.

Aylak Kedi,ben konsere gidemedim.Fakirlikten sana mesaj da atamadım.Ama ayarlayalım birlikte bir konsere gidelim.Sözüm olsun bu da.Bir de ummadığın bir anda bir mesaj alırsan bil ki o süprizli yumurta benim ;)
l b dedi ki…
şimdi, eğer bu çirkinse... güzel ne bilemiyorum. bir de üstündeki... kibarlık edeyim negzeeelmiş deyip geçeyim isterdim ama nerden aldın? meheh.
yaprak dedi ki…
Kulağına mı söylesem napsam :)
Azura dedi ki…
Saçların negzelmiş. Benim de böyleydi aylaaar önce. :)Tek fark kaküllerim vardı.
yaprak dedi ki…
İlk defa bu kadar kısa kestirdim saçlarımı.Eskiden benim de kakulum vardı ama iki haftada uzayan saçım var o yüzden kaküllerim hemen gözüme giriyordu,zordu :)

Popüler Yayınlar