Yazılacak Çok Şey Var.Hala.

‎''Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir.'' yazısının gözlerimi dolduracağını hiç düşünmemiştim.Çok üzgünüm.Böyle bir ülkede yaşıyor olmaktan da bu olaydan da...Çözümün dns ayarları olması ne kadar komik,acı...Bir anlamı yok burada olmanın artık sanki.Eskisi gibi aktif olmayacak belki de kimse.Belki yorum yazmayacağız artık birbirimize.Belki de bir yasağı çiğniyor olmaktan dolayı hissettiğimiz rahatsızlık paylaşımlarımıza mani olacak.Yasaklar ülkesine hoşgeldiniz...

Yorumlar

Azura dedi ki…
Engellenmiş demek. Ben de çok önceden dns ayarları yapmıştım, herkesin bloguna girebiliyorum. Akıl fikir diyorum başka da birşey demiyorum. Böyle rezilce şeyleri yaşamak bile bu zamanda utanç verici.
Eylül dedi ki…
şöyle ki, bu saçma sapan yasaktan kimse etkilenmeyecek. o beyinsiz yobazlar önemli bir iş başardıklarını sanarak arkalarına yaslana dursunlar keyifle, herkes bloglara ulaşmaya devam edecek, biraz daha tiksinmiş olacağız sadece kendilerinden, biraz daha öfkeli şeyler söyleyeceğiz. şuanda nasıl youtube'dan bir video izlemek ve paylaşmak kolaysa, bloglardan fikir beyan etmek de öyle olacak.
sadece kısa bir tatmin yaşayacak birileri o kadar. ve biz demokrasi lafını her duyduğumuzda daha çok güleceğiz.
julia dedi ki…
yakında yaşama hakkımızı da elimizden alıRlarsa şaşırmam.

internet çağında yaşıyoruz.birilerinin bunlara alışması lazım.
ve içimden bir ses diyor ki:
'Daha neler neler göreceksin,bu ne ki!'
yaprak dedi ki…
Twitter,facebook diye gidecek diye korkuyorum.Bizler yine burada olacağız.Yasaklara inat !

Popüler Yayınlar