http://www.filimadami.com/Bastet/ Film var dediler.Gittim hesap açtım.

Yorumlar

julia dedi ki…
sana bir site önereceğim sonra.kitaplarla ilgili.
yaprak dedi ki…
Oley! :)
julia dedi ki…
ben de açtım.bi de eskiden izlediğim bütün saçma sapan filmleri de ekledim.:)
http://www.filimadami.com/alittlelebowski/
yaprak dedi ki…
Benim de öyle.Türk filmleri filan da var :) Dur bakıyorum hemen :) Bir de şu kitaplı site yabancı var bir tane sen onu mu demiştin acep ?
julia dedi ki…
shelfari sitenin adı.çok güzel bir site bence.okuduğun kitapları tarihlerine göre arşivliyorsun,değişik ülkelerden insanlarla kitaplar hakkında tartışabiliyorsun,onlara kitap önerebiliyorsun.onlar sana öneriyor.bir de site okuduğun,hoşlandığın kitaplara yakın kitaplar öneriyor sana.sen bunu okumuşsun bunu da sevebilirsin diyor.sadece bazı Türk yazarlarını bulamıyorsun site yabancı olduğu için.Çok bilinenler var.üye olursan söyle eklerim seni arkadaş olarak.
Azura dedi ki…
Bak o filmadamı tarzında bir site arıyordum vakti zamanında da çok üzülmüştüm bulamadım diye. Hani dedim imdb de olmasa napardım. Sonra bir gün alakasız bir zamanda çıkıverdi karşıma dedim ne ayaksın. Şevkim kaçtı tabi o kadar arayış ve zamandan sonra. Eksik kal dedim sonra ona. Ama aklımda. Shelfari de güzel ona üyeyim bak ama öylece duruyor anlamsız bir şekilde.
yaprak dedi ki…
Filimadamını çok seviyorum ben ya.Keşfetmeden öne baya baya kağıtlara yazıyordum :) Shelfariyi berbat ingilizcemle kıvırabilir miyim emin değilim nedense ??

Popüler Yayınlar