• Birdy oyununa bayıldım.Gidin görün izleyin derim.En kısa zamanda hem Buluşma Yeri'ni hem de Birdy'i anlatacağımı umuyorum.Haftaya da İstanbul Efendisi'ne yeniden ama bu sefer annemle gideceğim.Mart ayı tiyatroyla dolu bir ay oldu.
  • Cuma günü Atlıkarınca filmi gösterime giriyor.Çok heyecanlıyım.Altın portakaldan beri beklediğim tek film o sanırım.Sabırsızlanıyorum.
  • Her hafta bir kitap alayım diyorum.Sonra bir bakıyorum param kalmamış.Ühü.
  • Fotoğraf makinemi yanıma almadığımda ah ulan keşke alsaydım diyorum.Alınca da çekecek fırsat bulamıyorum.Hazin son.
  • Ben artık diyetleneyim diyip içimden de diyet ettim Allah rızası için.. diye devam ettiğimi sizden saklayacak değilim.
  • Yeterince saçmaladım.Artık gidebilirim.

Yorumlar

Eylül dedi ki…
bir hareketlenmiş burası, sen sanırım o isteksizliği arkanda bıraktın, içinden geliyor yine kelimeler.. ne güzel, darısı başıma :)
yaprak dedi ki…
Gözlerim blogunda :) Seviyorum seni ben..

Popüler Yayınlar