• Ben saçlarımı küt kestirdim biliyor musunuz ? :)
  • Hakan Bıçakçı'nın Karanlık Oda kitabını çok sevdim ben.Okumanızı tavsiye ederim.
  • Yarın fotoğraf makinemi yanıma alacağım artık.Uzun bir zamandır fotoğraf çekmiyordum.
  • Bir de yarın Birdy oyununa gideceğiz.Bunu zaten söylemiştim.
  • Allah'ım havalar güzelleşti ya ben yine Heidi oldum.Hade bakalım.
  • Blog bir açılıyor bir açılmıyor.Nasıl bir saçmalıktır bu anlamadım.
  • Fahrenheit 451 filmini izlemeyi düşünüyorum.Bence tam zamanı.Basılmamış olan bir kitabın başına gelenler düşünülecek olursa...
  • Madde madde saçmaladım yine.Öperim !

Yorumlar

julia dedi ki…
küt daha güzel.uzayınca kıyamıyorsun kestirmeye ama şu modele fena halde özeniyorum.http://blogs.liverpooldailypost.co.uk/girlsbehavingstylishly/katie_holmes.jpg

sonra o kadar uzattın aptallık etme diyorum.ama bence kısa saç daha güzel.
küt saçları severim,aslında ben hemen bütün kısa saçları severim,iyi yapmışsın bence.

ayrıca tatlı rüyalar'ı okuyormuşsun,ne güzel.ben de şimdi öyle bir kitap okusam keşke:(
yaprak dedi ki…
Julia uzun uzun cevap yazmıştım sana,sonra bu site yasaklıdır bıdı bıdı yazısı çıktı ve tüm yorumum gitti.Kalbim kırıldı resmen :( Uzun saç bakılabildiğinde çok şahane.Ama ben artık bakmaktan da vazgeçmiş ve sürekli topuzla geziyordum.O anlamda da çok iyi oldu benim için.

Sophie ilk defa bu kadar kısa kestirdim aslında saçlarımı.İçime sindi.İnsanların yorumu da rahatlattı beni.İyi oldu.:) Bir de Tatlı Rüyalar çok güzel.Çok keyifli gerçekten :)
yaprak dedi ki…
Julia uzun uzun cevap yazmıştım sana,sonra bu site yasaklıdır bıdı bıdı yazısı çıktı ve tüm yorumum gitti.Kalbim kırıldı resmen :( Uzun saç bakılabildiğinde çok şahane.Ama ben artık bakmaktan da vazgeçmiş ve sürekli topuzla geziyordum.O anlamda da çok iyi oldu benim için.

Sophie ilk defa bu kadar kısa kestirdim aslında saçlarımı.İçime sindi.İnsanların yorumu da rahatlattı beni.İyi oldu.:) Bir de Tatlı Rüyalar çok güzel.Çok keyifli gerçekten :)
Adsız dedi ki…
güle güle kullan kesilmeden önceki ve kesim sonrası fotolarını eklersen görmek isteriz saygılarımla
Adsız dedi ki…
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

Popüler Yayınlar