• Bazen kendimi çok yalnız hissediyorum.O anlarda çantamdan kitabımı çıkartıp okumaya başlıyorum.Geçiyor.
  • Dün Buluşma Yeri oyununa annemle gittik.Uzun zamandır vakit geçirememiştik.Güzel oldu.İstanbul Efendisi'ne de götür beni dedi.Ben de gittim bugün bilet aldım üç nisan pazar gününe.
  • İstanbul Film Festivali'nde en çok Torino Atı filmine gitmek istiyordum.Elisa K'nin ise diğer çoğu film gibi saati uymadığı için hüzünlüydüm.Bugün gittim.Biletin kalmadığını öğrendim.Üzüldüm.Ama yapabileceğim bir şey yok.
  • Ben de o zaman tiyatro bileti alayım deyip,cumartesi gününe Birdy oyununa bilet aldım.
  • Okulumdan her geçen daha çok soğuyorum.
  • Yaşlı hissediyorum ve daha yirmi yaşındayım.Bu ülkedeki gençlerle aynı kaderi paylaşıyorum sanırım.
  • Japonya'da deprem,nükleer sorunları,Libya ve Nato savaşı.Bizim ülkemizin gündeminin ne olduğunu ise hepiniz biliyorsunuz değil mi ?
  • Havalar soğuduğunda ben en çok sokaklarda köşelerde uyumaya çalışan kedi ve köpeklere üzülüyorum.Sırf onlar için havalar hemen ısınsın istiyorum.
  • Ara ara geleyim ben yine.

Yorumlar

Mehmet Sercan Kaya dedi ki…
gel gel açma arayı :)
Parpali dedi ki…
Ben de bu akşam Buluşma Yeri'ni izleyeceğim. Bu arada, Cumartesi günkü biletin akşam mı? :)
yaprak dedi ki…
Cumartesi 15'te kuzum :)

Popüler Yayınlar