• Tüm günü evde oturarak geçiriyorum.Neyse ki film filan izliyorum.İnception'ı yeni izledim mesela.Acayip.
  • Tüm günü evde oturarak geçirince ve hava da böyle güzel olunca bünyeme pardon yaş kaç diye sormadan edemiyorum tabi.
  • Gece yaşıyorum.Herkesin uykuda olduğu o sessizliğin hastasıyım.Dörtte yatınca...On iki saat uyuduğumu söylemiştim.
  • Tükettikten sonra su içme isteği uyandıran şeyleri seviyorum.Kızgın kumlardan soğuk sulara atlıyorum.Kötü bir benzetmeydi,tamam kabul ediyorum.
  • Güzel bir haber vermek istiyorum burada.Bakalım az kaldı.
  • Blogları okuyorum.Kendim pek yazamıyorum.Mart ile birlikte kendime gelirim herhalde.Aslında tek sorun akbilimi aylık yapmamış olmam.Mesela.Yapsam böyle olmazdı.Yok ya olurdu yine.
  • Of neyse ben film izleyeyim.Zaten bir şey yemeyeyim diye avuç dolusu ceviz yedim.Aynı şeye denk geldi resmen.

Yorumlar

julia dedi ki…
mesajını aldım.Sevindim.Aslında ben de senin gibi 'Dalgalar' kitabını okumak istiyordum.Daha yeni başladım.

Sen beğendin mi Virginia Woolf'un tarzını?
çünkü tekniği diğer yazarlardan çok farklıdır.
julia dedi ki…
Bir de güzel bir haber?
yaprak dedi ki…
Çok farklı gerçekten.Ama beğendim.Şiir okuyorum sanki.Ama olaylara da tanık oluyorum.Bence okumalısın Dalgalar'ı da.Güzel haber süprizli.Olursa buradan ilan edeceğim bol ünlemli :) Ayrıca kafiyeli konuşmamın bir mantığı yok :))
l b dedi ki…
anlamsızca sabahladığım günlerden birinde yazına rastlayıp, duygularımı paylaştığını görmem mis gibin oldu.
yaprak dedi ki…
Dün beste uyudum yine.Yarasa selamını esirgemeyelim birbirimizden sevgili larien

Popüler Yayınlar