Black Swan'i izledim bugün.İndirmedim bu defa.Tıpış tıpış gittim ya da gittik.Requiem For A Dream'i izlemiştim.Ama çoğu insanın dediği gibi aa hayatımın filmi filan değildi.Darren Aronofsky'ın The Fountain filmini de merak ediyorum ama Pi gibi onu da izlemedim.Natalie Portman,Black Swan'ı beğenmemin en önemli nedeni sanırım.Filmdeki performansı ile Oscar'ı hakkettiği kanısındayım.Diğer adaylardan yalnızca Blue Valentine 'i izledim.Fakat Portman'ın performansının yanında Michelle Williams'ın performansı sönük kalıyor bence.Black Swan sadece aylarca bale dersi almış olan Natalie Portman'ın performansını görmek,tanık olmak için bile izlenebilecek bir film.Ben çok sevdim.

Yorumlar

julia dedi ki…
bu filme karşı çok garip duygularım var.sevdim de diyemiyorum sevmedim de diyemiyorum.bir garip.
Uğur Tatar dedi ki…
Aronofsky'yi Aronofsky yapan filmdir "Pi" Bence en kısa zamanda izlemelisin. The Fountain de aşka çok farklı bakan filmlerden biri. Ama şüphesiz ki Darren Aronofsky'nin en zayıf filmi Black Swan'dır. Şahsım adına ben hayal kırıklığına uğradım...
Uğur Tatar dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
yaprak dedi ki…
Onları da izlemek istiyorum.Ama umarım Natalie Portman bu gece ödül alır. :)

Popüler Yayınlar