O amca.

Yorumlar

Eylül Köksümer dedi ki…
anlatmıştın bu amcayı, kabataş civarındaydı değil mi? birgün ben de kabataş'ta sekiz dokuz tane köpeği sürü halinde önemli önemli koştururken görmüştüm. acaba onun köpekleri miydi? fotoğrafları çok sevdim bu arada, eline sağlık yaprak.
yaprak dedi ki…
Evet bahsettiğim amca bu amcaydı.O köpek sürüsü muhtemelen onun köpekleriydi.Hep böyle kalabalık halinde geziyorlar.Çerçeveyle odama asmayı düşünüyorum bu amcanın fotoğraflarını.Umarım çıkar ve hep saklayabileceğim bir anım olur diyordum,oldu.Çok mutlu oldum,çok teşekkür ederim Sevgili Eylül :)
bo☂ dedi ki…
Bu fotoğraflara GEBERİRİRİM.
yaprak dedi ki…
Aklıma sen geldin :)
İnsan çekmenin zorluğunu, geçen dönem Fotografik dersinde Ankara ve İnsan Projesinden yaşadım. He allam öldüm ya. Tam çekiceksin ZRINNNKKK diye kafayı sana çeviriyolar. Amca'nın objektife odaklanmayışı güzel olmuş.
yaprak dedi ki…
Ben de insanları çekmeye çekiniyorum aslında.Amcadan izin alıp çektim onu.Bir ilk benim için :)

Popüler Yayınlar