Gerçek Bir Diyalogtur

  • Yaprak:Ben yarın sinemaya gideceğim.Yemeğe beklemeyin e mi canlarım.
  • Baba:Hangi filme gideceksin ? Bak şu 127 saat çok güzelmiş.
  • Yaprak:İzledim ki ben onu.
  • Baba:Gerçek bir hikayeymiş.
  • Yaprak: Hee biliyorum.Adamı da gösteriyorlar zaten sonunda.
  • Aradan yarım saat geçer.
  • Babam anneme doğru seslenerek:Eee bu film yeni oynuyor.Bir dakika ya.Sen nereden izledin ki? Korsan mı izledin?
  • Yaprak: Hee indirdim izledim.
  • Babam:İnsan der ki bakın ben ne güzel film indirdim annecim babacım hep birlikte izleyelim.
  • Yaprak: ...
  • Babam: Ne biçim de hoşuma gitmişti film ya.Püf.

Yorumlar

nerden ındırıyorsun yahu.ben denedım galıba olmuyor hıcbır sıteden.bır gun anlatımlarıyla ekle de bız de sınemaya kosturmaktan vazgecelım :) Ama bı dakka sen zaten ındırıyosun neden sınemaya gıdıosun kı :)
yaprak dedi ki…
Bir gün anlatacağım burada söz :)) Black Swan filmini sinemada izlemek istedim.:)
Azura dedi ki…
Güzel indirme programları var, torent siteleri neyin var. Mesela ben utorrent kullanıyorum. kickasstorrents.com gibi şahane bir site var mesela. Deneyiniz, denettiriniz. :D Paylaşmak iyidir. :D
yaprak dedi ki…
Kimse sinemaya gitmeyecek bizim yüzümüzden :)

Popüler Yayınlar