• Bugün okula gittim.Öylesine.Aslında öylesine değildi.Ama öylesine olmuş oldu.Neyse.
  • 14 Şubat'a inanan insanlar var ya çok acayip.Ne bileyim.Çiçek filan.Komikli bence.
  • Tramvay kokusu diye bir şey var ve ben o kokuyu hiç özlememişim.
  • Bugün o amca'yı gördüm ben yine.Tramvaydaydım gördüğümde.Sonra hemen inip yanına gittim.Adını öğrendim.Ama burada söylemeyeceğim.O benim için hep o amca.Yanına oturdum.Sohbet ettik uzun uzun yine.Tanıdı beni.Kandilini kutladım.Mutlu oldu.Ben daha çok mutlu oldum.İnsanlar gülümseyen ve şaşkın bakışlarla geçtiler yanımızdan.Kabataş Fındıklı yolunda bir kenarda oturmuş muhabbet eden bir amca,bir kız ve altı köpek görürseniz bilin ki onlar biziz.Bugün beni en çok mutlu eden bu dördüncü maddeydi işte.İyi ki var.O benim hayata olan inancımın timsali olmaya devam ediyor hala...
  • Sevgililer gününü annemle baş başa yemek yiyerek kutladık.Anne en güzel ''sevgi''li bir yerde.Sonra ananeme kandil simidi götürüp elini öptüm,mutlu oldu.O mutlu olunca ben de mutlu oldum.
  • Yazdıklarım ortaokul talebisinin günlüğü tadında farkındayım.Ama ne yapayım dostlar.Bazen böyle hissediyorum.Böyle yazıyorum.Neysse.
  • Maddeli yazı bu kadar dediler.

Yorumlar

julia dedi ki…
14 şubat'ta dışarı çıkmıyorum ben.Bünyem kaldırmıyor.

Popüler Yayınlar