• Bu günlerde ben yazamıyorum galiba.
  • !f İstanbul'da sadece Atlıkarınca filmine gideceğim sanırım.Deli gibi beklediğim bir o var.Black Swan'ın saatlerini uyduramadım.Olmadı indirir izlerim kafasındayım.Selam ben öğrenciyim.Malum.
  • İzlediğim filmleri,okuduğum kitapları ve önceden gittiğim oyunları şu sıra anlatamıyorum.Fotoğraf paylaşarak işi kurtarmaya çalışıyorum aslında.
  • Aşklı tesadüflü filmden böğ geldi.
  • Günde on iki(12) saat uyuyorum.Bu gereksiz bilgiyi de maddelerime katayım istedim.
  • Nasıl bir beleşçi olduğumu Pera Müzesi'ne çarşamba,İstanbul Modern'e perşembe gitmeyi düşünmemden anlayabilirsiniz bence.
  • Gelen bildirimlerden en güzeli insanların dondurduğunuz anları beğenmesi imiş.Ciddi anlamda seratonin salgılıyorum o anlarda.
  • Hayatımda değer verdiğim insanların çoğu blog aracılığıyla tanımış olduğum insanlar.Hepsini bizim okula almak gibi bir planım olduğundan bahsetmiştim sanıyorum.
  • Madde madde yazıyorum ama hiç güzel olmadı bu defa.
  • Sakin grubu dağılmış.Güzel gruptu.Yazık olmuş.Üzüldüm.
  • İşsiz güçsüz olduğumdan bu maddeleri sonsuza dek uzatabilirim.Tehlikeli.O yüzden gittim.
  • Cidden.

Yorumlar

Unknown dedi ki…
PERA çarşambaları beleş mi kü??
yaprak dedi ki…
Öğrencilere ücretsiz ivit :)
yaprak dedi ki…
''İstanbul Modern her Perşembe günü, özel programlarla, saat 10.00-20.00 arasında ücretsiz olarak kapılarını tüm ziyaretçilere açıyor. Sanatı, her kesimden ziyaretçinin kültürel yaşamının bir parçası yapma amacıyla İstanbul Modern, ziyaretçileri ayda dört defa ücretsiz olarak koleksiyonlarını keşfe davet ediyor.''
Unknown dedi ki…
tüh be. öğrenci olmak vardı anasını satayım
julia dedi ki…
Dün Black Swan'ı izledim.Ve kesinlikle Natalie Portman Oscar alacak.Çok iyiydi.Bunu şimdiden söyleyeyim.
Film güzeldi,ama çok da beklediğim gibi çıkmadı.

kafamdaki arkadaş listeme seni de ekliyorum.eheh.:)
yaprak dedi ki…
Evde izlesem de olur diye tahmin ediyorum ben de :)Ayrıca sen de o listede varsın Julia :)
Eylül Köksümer dedi ki…
ben! ben! ben de olayım arkadaş! eheh şımarırım. maddelerle anlaşmak ve anlatmak çok kolay, benim en sevdiğim bloglar-arası-iletişim tarzı (böyle birşey varsa tabi :)

bu çarşamba frida'yı göreceğim, çok heyecanlıyım, sergide tablolarla uzun uzun dertleşen, gözlerini kurulayan, frida'nın yanaklarını sıkan bir manyak yaka paça dışarı atıldı haberi gelirse, bil ki ünlü oldum!

serotonin salgılaman için söylemiyorum ama, fotoğrafların bana ciddi biçimde huzur veriyor. en canlı, hayat parçaları anları donduruyorsun, aynen devam, çekmeye de yayınlamaya da.
yaprak dedi ki…
Kimseye söyleme ama sen en birincisin Eylül şşşt bu bir sır :) Ben de bu hafta değil de haftaya gideceğim Pera'ya diye umuyorum.Sonra da İstanbul Modern'e aynı soyadını paylaştığım sevgili Kutluğ Ataman'ın sergisine gitmeyi düşünüyorum bakalım bakalım.Makineye yeni film taktırdım bakalım ondan nasıl şeyler çıkacak :)
!f programına hala bakmadım. Bir an önce benim de bakmam gerek ama çok üşeniyorum.

Ve Black Swan'ı ben de çok beğendim.
Ben blog aracılığıyla kimseyi tanımadım.
yaprak dedi ki…
Black Swan'ı indirip izleme kararı aldım galiba hala emin değilim.Ama sinema pahalı bir şey aslında of bilemedim.Bir de blog aracılığıyla tanıdığım insanlarla reel hayatta hala karşılaşamadım Wendy :)

Popüler Yayınlar