• Bir şey diyeceğim.Çok sıkıldım.Dedim.
  • ''Geçen gün bir çocuk ekledi ben feysten.Tanımıyorum ama kabul ettim.Sonra mesaj attı nasılsın diye.Ben de bu seni hiç ilgilendirmez dedim.Ama -burası daha kısık sesle söylenir-çok yakışıklı bir çocuk.'' bu konuşmaya gün içerisinde toplu taşıma araçlarında,sokaklarda,parklarda,okulunda,sınıfında tanık oluyorsan eğer,yalnız değilsin arkadaşım.
  • Annem bazen sesleniyor.Bakıyorum.Popimi ye diye bağırıyor.Ben de odama geri gidiyorum.
  • 20 yaşındayım.Hala İstiklal'de durup fotoğraf çektirmedim.Durup geriye dönüp baktığım bir fotoğrafım bile yok.Bu eziklikle yaşamakta zorlanıyorum.
  • Kışın yıkanmaya ne kadar üşendiğimi biliyorsunuz değil mi?
  • Hırslarım kitap sayfalarında işliyor.Sapıklık boyutunda,şu sayfa bitmeden tuvalete filan gidemezsin diyorum kendime.Gitmiyorum da.Bir gün altıma..Neyse.
  • Hoppidi hoppidi hoppala demekten çok hoşlanıyorum.
  • İnternet üzerinden ilk kitap alışverişini yaptım.Adıma kargo gelecek çok heyecanlı.Gelecek üç kitap da babamın.Alan da ablam.Ama kargo benim adıma gelecek,olay bu.
  • Gidiyorum şimdii..Şaka yaptım tamam.

Yorumlar

Popüler Yayınlar