• Ben bugün Pera Müzesi'ne gittim.Gözlerim seni aradı Eylül. =)
  • Frida'nın bizden daha farklı çalışan bir beyni olduğunu düşünüyorum.Yapabileceğim tek yorum bu olur sanırım.
  • Dayanamadım kitap aldım.''Factotum-Bukowski''.Okuduktan sonra bir de izlemeyi düşünüyorum.
  • Bazen aşırı uyuz bir insan olabiliyorum ''o''na karşı.Neden böyle davranıyorum bilmiyorum.Sonra düzeliyorum ama.Ruh hastası olabilirim belki de ya da borderline filan mıyım acaba.Abarttım tamam.
  • Bugün D&R'dan puzzle aldık erkek arkadaşıma.Akşam eve geldiğimde bir artı bir(artı işaretini bulamadım klavyede yea) dergisinin D&R'da satışının durdurulduğunu okudum.Gerekçesi de İstiklal Marşı'na hakaret edilmesiymiş.Tam olarak bir bilgi sahibi olamadım ama.Bakmalı yeniden.
  • Her yeni gün uyandığımda iyi ki bu blogu açmışım da bazı insanları tanımışım diyorum.
  • Lüleburgaz'dan bana mektup gönderen dünyanın en tatlı insanı benim en yakın arkadaşım.Erkek olsaydım kendisine aşık olurdum eminim.
  • Yüksek sesle,bağırarak konuşan insanlardan hoşlanmıyorum.
  • Aslında çoğu insandan hoşlanmıyorum ben.Ama bir hoşlanınca da hep hoşlanıyorum.
  • Tüm sevdiğim kadınlar intihar etmiş olan kadınlar.Çok acayip.
  • Sizi seviyorum ve gidiyorum. :)
  • Bu da sizin için http://www.youtube.com/watch?v=VCeVrSvRQ8E

Yorumlar

Big Mama dedi ki…
malesef evden çıkmadım bugün, frida'yı erteledim. sanırım çok güzel bir tesadüfü de kaçırmış oldum. frida'nın sergisini gezmek benim için, çok etkileneceğimi bildiğim bir filmi seyretmeyi ertelemek, uzatmak gibi. acı çekme kapasitemiz benziyor onunla, sanırım ben de senin gibi, tehlike sınırlarında gezinen kadınları seviyorum en çok. en çok onlar yaratmışlar çünkü.
Big Mama dedi ki…
bu arada eylül ben, basın açıklaması yapacağım :)
yaprak dedi ki…
Tanıyamadım bir an :) Olsun İstanbul küçük şehir elbet bir gün buluşacağız.:) Rüyamda da seni gördüm,onu da anlatacağım sonra.Bir de çarşamba günü gitme.Çok kalabalıktı.Tekrar gitmeyi düşünüyorum ben de.Tam içime sine sine inceleyemedim sanki.
Unknown dedi ki…
hayyydaa.
biz de bugün buluştuk nora ve hesionka ile.
Frida ya gidecektik.
Oturduk bir cafeye. muhabbet tatlı geldi kalkıp gidemedik. üşendik.
bilseydim bugün gideceğini haber ederdim sana da.
yaprak dedi ki…
Ya ben çok huysuzdum bugün iyi olmuş bir yerde karşılaşmamamız.Zıp zıp zıplayarak yürüdüğüm bir gün hop diye karşıma çıksanız ne şukella olur yaa :)

Popüler Yayınlar