Sylvia.

Yorumlar

mesed hanım. dedi ki…
Filmi nasıl buldun?
yaprak dedi ki…
Ben Gwyneth Paltrow isminin doğru isim olduğunu düşündüm film boyunca.Hem fiziksel olarak benziyordu,hem de bence Plath'in gelgitli ruh halini yansıtabilmek adına iyi bir oyuncuydu.Görsel olarak da çok iyi olan film Sylvia ile Ted Hughes'in ilişkisini anlatıyor daha çok.Evlilikleri,Sylvia'nın kıskançlıkları ve birbirlerine olan aşkları.Ben filmi beğendim.110 dakikaya bir yaşam öyküsü sığdırmak kolay olmasa da Sylvia filmi anlatım biçimi ve oyunculuklarıyla bunun hakkını vermiş bence.
Eylül Köksümer dedi ki…
katılıyorum. gwyeth çok doğru bir seçim, melankolik, depresif bakışları, ses tonu çok uygundu. ben çok etkilenmiştim, zaten kadının her mısrasından etkileniyorum, bir de yaşanmışlıklarını izlemek iyice çarpmıştı.
yaprak dedi ki…
O 30 yaşındaki 2 çocuklu kadını intihara sürükleyen duyguları asla tam anlamıyla bilemeyeceğiz aslında..İntihara meyleden kadınları ilginç bulduğumu fark ettim bir de.En kısa zamanda Sırça Fanus'u okumak istediğimi de.
Eylül Köksümer dedi ki…
sırça fanus, üç kadın, en çok sevdiğim de suyu geçiş... aslında şiirlerinden o kadar belli ki intihara sürüklendiği, kendine bir umutsuzluk yaratmış ve çıkışı yok çünkü o karanlıktan. benim bitirme ödevi için yaptığım son üç resmim sylvia'nın şiirlerinden oluşuyordu. üst üste yüzlerce kez yazdıkça iyice içime işledi dramı.
yaprak dedi ki…
Bitirme ödevin nefis gözüküyordu ki ben onların Sylvia'nın şiirlerinden oluştuğunu bilmiyordum.Harika bir fikir olmuş gerçekten ellerine sağlık.Saydığın eserlerini de muhakkak okumak istiyorum.
Adsız dedi ki…
uuff tamda Sırça Fanus'u bitirmişken nasıl da izlemek istiyorum bu filmi..
yaprak dedi ki…
Hemen izle bence hazır yeni de okumuşken
Adsız dedi ki…
aramaya üşeniyorum:)..
yaprak dedi ki…
İnternetten izle diyeceğim ama çok kötüydü en iyisi bulman :)
mesed hanım. dedi ki…
yaprak Sylvia filmini heyecanla izlemiştim internetten. ama özenilen bir şeyi internetten izlemek keyif getirmiyor pek.araştırmacılar bu filmi yandaş bulmuş ve beğenmemişler. her şey elbette bilinmeyecek ama bu da o kara sisli hayata bir adım. ted hughes o günceleri sansürleyerek büyük bir kapıyı örttüyse bir de...

uzattım.

sevgiler.
yaprak dedi ki…
La luna bir yer keşke daha da uzatsaymışsın çünkü Sylvia Plath ile ilgili benden daha çok bilgi sahibi olduğuna eminim ve bildiklerini öğrenmekten mutluluk duyarım.Filmdeki birilerinin hoşuna gitmeyecek bir şeyler elbette vardır.Tamam her zaman intihara meyilli bir kişilik Plath ama o çok sevdiği aşık olduğu adamdan neden vazgeçmek istesin,bir neden yoksa..Bu da soru işaretlerinin çokluğunun bir göstergesi bence.

Popüler Yayınlar