Olalaa

  • Son 2 sınav.Yapılacaklar listemi hazırlayayım bari.
  • Her yeni güne bir gömlek kafasındayım.
  • Hediye vermek almaktan daha mı keyifli yoksa tam tersi mi emin olamadım.Ama ben hediye vermeyi daha çok seviyorum galiba :)
  • Geçen hafta bu güzel şeyi aldım ben.*
  • Osman muhabbetinden bıkanlarla birleşip bir tarikat kurmak düşüncesindeyim.
  • Üşüyorum ben.En iyisi bir kahve içeyim.Şekerim de düşmüştür kesin.Hı hı evet.Çikolata da yemeli tabe.
  • Şem set tin bin ara baya şem set tin bin ara baya.Biz bununla büyüyen çocuklardık.O yüzden şimdiki dengesizliklerimizin hepsi normal bence.
  • Dün Öbgzk dizisinde Berrin'le oğlanın birlikte olmasına,eski solculardan babam solcuları rezil ettiler yorumuyla renk kattı.Solcular sevişmiyormuş anladığım kadarıyla.Beni getiren leyleklere selam ederim.
  • Adam Smith'in ne aşağılık bir herif olduğuna dair okumam gereken cümleler var.Ne güzel devirdim seni cümle.
  • Bunu*
  • Gidiyorum o zaman ben.Bol portakal kokulu,içinize temiz hava çekebileceğiniz bir perşembe günü olsun 20 ocakınız efendim.Saygılar sunarım.Esen kalın.

Yorumlar

Parpali dedi ki…
Evet hazırla :)
yaprak dedi ki…
Konuşalım :)
Eylül Köksümer dedi ki…
oh ne güzel mis gibi de yazı, katıldığım pek çok düşünce. oh içim açıldı yine burda :)
Unknown dedi ki…
kesinlikle hediye vermek daha iyi.
defterinin aynısı da bende var :)
içine yazmaya değer birşey bulamadım aylardır.
yaprak dedi ki…
Eylül maddeli yazılarımın bir nedeni de sensin :). Banyosuyu,ben de notlarımı ve sınav tarihlerimi yazdım şimdilik.Ama ajanda yapasim var onu.Bir de çektiğin fotografları yerim :)

Popüler Yayınlar