• Okuldan hala nefret ediyorum.Bu arada selam.
  • Yıl olmuş 2011 ben hala kırtasiye ürünü alıp acayip mutlu oluyorum.
  • Ders çalışamıyorum.Odaklanma problemim zortladı.
  • Rüyamda Metin Şentürk bakkaldı ve bana gofret hediye ediyordu.Ne kafalarda yaşadığımı siz düşünün artık.
  • Bir mp3 üm bile yok anlıyor musun ? Haydi şimdi gülümse.
  • Oha 2011 deyiz ve senin mp3 ün yok mu dediğinizi duyar gibiyim.Evet yok.Vardı bozdum.İki yıldır mp3 süz yaşıyorum ben.Tramvayda insanları incelemek en büyük hobim..
  • Şu sağda sonsuza kadar aynı kitap,aynı film ve tiyatro oyunu gözükecek diye çok korkuyorum.Şu sıralar en büyük endişem bu.Finaller dolayısı ile bir süre orada kalmaya devam edecekler sanırım.
  • Ajanda niyetine aa bu defter ne güzelmiş diyerek alan ve ben bunu ajanda yaparım diyen ama hala ajanda almayı düşünen bir kız tanıyorum.Yakından.Baya yakından hem de.
  • Okulda sınıf arkadaşlarım öyle komikler ki keşke tanısanız da hep birlikte eğlensek.Elbette komik kelimesini kötü anlamda kullandım.
  • Bazen blogtan insanlar da bizim okulda olsa da hep birlikte eğlensek diyorum.Ama sonra kimseye bu işkenceyi yapmaya hakkım yok diye düşünüp vazgeçiyorum.
  • Bu arada Işınay'ı  acayip seviyorum.Birlikte kuru fasulye yeme hayalleri kurup mutlu olduğunuz bir insan düşünün.
  • Dikkat ettiyseniz madde madde saçmalıyorum.
  • Sevgili insanının sınav stresi yapanı çok tatlı oluyor.Valla bak.
  • Fosforlu kalemler bazen sevimsiz şeyleri sevimlendirebiliyor.Sevimlendirebilmek kelimesini şu anda buldum.Bence buraya çok yakıştı.Bu da beni sevimlendirdi.
  • Sanırım mandalina bende alkol etkisi yaratıyor.Emin olamadım.
  • Bu maddeler sonsuza kadar gidecek gibi gözüküyor.En iyisi sonlandırmak olacak.
  • Babam az önce ''benimo''ya benimsu mu ne almışsın gördüm dedi.Dün de benim feysbuğumu açsanıza bakayım dedi.Facebook umu kapattığımı öğrendiğinde de neden asosyallik yapıyorsun ki sen böyle dedi.Sevimli bir insan kendisi.Tanısanız seversiniz.Ben daha 19 yaşındayım genceceğim bana da mesaj gelsin,bana neden kimse mesaj atmıyor diyen bir baba düşünün.Ve o babanın kızını.Şimdi üstteki maddeler artık daha mantıklı gelecektir gözünüze.
  • Mağdurum ben mağdurum.
  • Öperim sizi.

Yorumlar

Gözde B. dedi ki…
yazıların çok iyi ya :D
yaprak dedi ki…
Ehe çok teşekkür ederim :) Mutlu oldum resmen.

Popüler Yayınlar