• Merhaba.
  • İki gündür evdeyim.2 tane film izlemek dışında pek bir şey yaptığım söylenemez.Ha bir de mavi ojelerimi sürdüm.O kadar.
  • Erkek arkadaşımın 13 aylık yeğeni aramıza girdi.Çaldı onu resmen.Kolları bacakları ısırılası şirin yaratık.Kedi canını senin.
  • Öyle sıkılıyorum ki şunu izleyip izleyip duruyorum.Garip olan  gerçek anlamda eğleniyor oluşum.Ahan da şunu.
  • Yeni makara için çok umutlu ve çok heyecanlı olduğumu da belirtmek isterim.
  • Haftaya bütünlemeler başlıyor ben sadece dört dersimin sonucunu biliyorum.Sövgüler canım okuluma.
  • Ha bir de çok güzel bir ayraç aldım ben.
  • Annem az önce kedimize senin canını yerim dedi.İçine Adnan hoca kaçtı diye korkuyorum.
  • Gideyim de evde mor sabahlığımın kollarından tutarak koşturmaya devam edeyim.
  • Helvacııığğğğ helvaaaağğğ...
  • Gittim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar