İntiharın Genel Provası


 Duşan Kovaçeviç'in yazdığı Bilge Emin'in çevirisini yaptığı oyunun yönetmeni M.Nurullah Tuncer.Oyunda sekiz kahraman fakat dört oyuncu var.Serhat Mustafa Kılıç bu oyunda tam dört farklı rolde.Çoğu kişinin Yaprak Dökümü'ndeki Fikret karakteriyle tanıdığı müthiş oyuncu Bennu Yıldırımlar,İbrahim Can ve Bora Seçkin oyunun diğer oyuncuları.Tuna köprüsünde intihar etmek isteyen bir adamla başlıyor oyun.Kadın,balıkçı,iş adamı oyuna dahil olur daha sonra..Olaylar gelişir.Serhat Mustafa Kılıç tam anlamıyla döktürüyor.Girdiği dört rolde de çok güldürüyor.Eğlendiriyor.Hele ki iş adamı rolünde.. :) Oyundaki dekorlar oldukça ilginç.Yönetmen Nurullah Tuncer aynı zamanda sahne tasarımını da yapmış.Çok başarılı olmuş bence.İntihar sahnesindeki dekor ile iş adamının olduğu sahnedeki dekor çok hoştu.Oyun bittiğinde yüzünüzde şaşkın bir ifade olacak,''Kurt,neden ot yemez?'' diye soracaksınız kendinize belki de..Meraklılarına duyurulu 8-9 Ocakta Üsküdar Kerem Yılmazer Sahnesinde oynamakta.Önemli Duyuru: 8 Ocak 15:00 için 35 boş koltuk,20:30 için 3 boş koltuk var.9 Ocak pazar günü 15:00 için 11 boş koltuk var.Akşam 20:30 seansında ise boş koltuk yok..

Yorumlar

Parpali dedi ki…
Ben de çok beğenmiştim bu oyunu. Bennu Yıldırımlar ve Serhat Mustafa Kılıç'ı da özellikle beğenmiştim.
maximehmet dedi ki…
evet bu oyunu kesinlikle izlemek istiyordum

teşekkürler
yaprak dedi ki…
Parpali,ben de cok sevdim..Ayni oyunlari izlemisiz hep..Tiyatro hayattir :). Maximehmet,mutlaka izle.Ama bak elini cabuk tut biletler bitiyor :)
maximehmet dedi ki…
biletlerin tükenmesine sevinmeli mi üzülmeli mi

yok yok sevinmeli kesinlikle :)

'mesajı doğrulama mesajı olarak malman çıktı hiç misafirperver değil yorum kutun haberin olsun :) '
yaprak dedi ki…
Çok temiz bir gelen kutunuz var gibi cümleler de kuruyor.Benim bir suçum yok yani :)
maximehmet dedi ki…
küçüklerimin gözlerinden büyüklerimin ellerinden öperim o zaman:)
zaira dedi ki…
Geçen senede ertelemiştim bu oyunu bence şimdi bi üsküdarlı olarak izlemeliyim artık. saol,adı hoşuma gitmiş ama eleştirisini hiç okumadığımdan gitmemştm :)

Popüler Yayınlar