• Hiç bir dersten kalmaz ve geçersem ocak ayının 24ü ile başlayan haftasını neşeli günler haftası ilan edeceğim.İşte o kadaağğr !
  • İnsanın gözünün bozuk olması çok acayip bir şey.Görüyorsun ama net değil düşünsene.Hastalık bence.İleri derecede hastayım bu durumda.Ders çalışırken üç tane gözlük değiştiriyorum.Bu da başka bir hastalık türü sanırım.
  • İnsan da acayip mesela.Bir şey görev olduğu zaman inanılmaz derecede sevimsizleşiyor bünyede.Haybinsorumluluk.
  • Biskrem ve tutku yiyerek karnımı doyuruyor oluşum,sınav dönemi stresinden filan değil;direk benim hayvanlığımdan kaynaklanıyor.
  • Belki meyve salatası yapar yer ve nazik bir kızmışım gibi davranırım.
  • Yatmadan önce neden ''ılık'' süt için dediklerini,soğuk sütü içip karnımdan çıkan gurultular nedeniyle uyuyamadığımda anladım.
  • Banyo ve oje ikilisi diyeyim siz ne kadar üşendiğimi düşünün ve cümlemi tamamlayın..Zira ona bile mecalim yok..
  • Cnbc-e hala Tudors veriyor.Gül gibi Henry'i ben taa yazın öldürdüm oysa ki.OHA SPOİLER verdim.Kehkehkeh.Olm ölcek tabi lan nesi spoiler bunun.
  • Biskrem ben de kafa yapıyor galiba.Bundan da emin olamadım.
  • Gittim.

Yorumlar

Eylül Köksümer dedi ki…
ben galiba en çok maddeli blog yazısı seviyorum. yazması da okuması da çok zevkli. seninkiler bir de sonlara doğru gülümsetmeye başlıyor iyice, hastasıyım.
yaprak dedi ki…
Ben de en çok madde madde yazmayı seviyorum aslında.Ama onun için kafa etkisi yapacak bir şey yemem lazım görünüşe göre :) Bir de özlettin yine kendinii..
Adsız dedi ki…
*hele ki astigmat!! gözleri kısa kısa etrafa bakarak, yüzlerde "bu ne yapıyo ki lan?" mimiği oluşturmak.. sonra gözlük ya da lensi takınca her yerin aydınlanması kadar güze bi duygu daha olmasa gerek şu dünyada (:

*yüzbinmilyon senedir birinci dünya savaşı sonunda izmalanan anlaşmaları ezberleyemeyen bünye, kitabı karıştırırken göze çarpınca kapıverdi. o an idrak ettim ben de.çok doğru bi tesbit. zorla güzellik olmaz diye boşuna dememişler. (:

Popüler Yayınlar