Hayatımda yapmış olduğum en düzgün şeylerden biri bugün,kot kumlama işçilerine destek konserinde bulunmaktı.Sabah sevgili insanıyla Mephisto'dan biletimizi aldık,bilet fiyatları 20 ve 50 liraydı.Biz 20likleri tercih ettik öğrenci olarak :) Akşam yedideki konser için önce Kabataş'a oradan otobüsle Akaretlerdeki MKM'ye vardık.Yedideki konsere en erken gelenlerden biri sanırım erkek arkadaşım ve bendik.Salona geçtik oturduk kimse yokken.Leman Sam'ı,Aynur Doğan'ı,İlkay Akkaya'yı,Mor ve Ötesi'ni provalar sırasında izledik.Sonra bizi çıkarttılar yedideki konser sekizde başladı.İlk önce silikosiz işçilerinin sorunlarını anlatan Toz belgeselini izledik.Daha sonra Kardeş Türküler'i,İlkay Akkaya'yı,Aynur Doğan'ı,Leman Sam'ı,Şevval Sam'ı,Erdal Bayrakoğlu'nu dinledik.İlk yarıda bu kişiler vardı saat on olmuştu biz ayrılmak zorunda kaldık.İkinci yarıya kalıp Yavuz Bingöl,Erkan Can gibi isimleri de dinlemek isterdik ama önemli olan orada bulunanlardan biri olmaktı.Daha ayrıntılı bilgi alabilmek için http://www.kotiscileri.org/ sitesini ziyaret edebilirsiniz.2011 Yılında insanların hala bu derece sağlıksız şekilde çalıştırılıyor olması ve insan hayatının gerçek anlamda bu derece ucuz olması gerçekten çok sinir bozucu.Hiç bir canlıya saygı gösterilmeyen bir ülkede yaşıyoruz.Bu ülkede ne bitkilerin,ne hayvanların ne de insanların yaşamanına saygı gösteriliyor.Bir şeyler yapabilmek bizim elimizde.Bu gece orada bulunduğum için huzurla uyuyabileceğim sanırım.Bir de iyi ki var.

Yorumlar

zaira dedi ki…
ben de çok gitmek istiyodum ya ama ne yazık ki internette yeterince açıklama yapan bi yer bulamadım ve gazetede de pek yoktu :/ kıskandım.
yaprak dedi ki…
Ben de keşke dün akşam bununla ilgili bir şeyler yazsaydım diye düşündüm.Belki sen de karar verip gelirdin.Tüh.Neyse üçüncüsü düzenlenirse ikimiz de destek vermek için yeniden orada oluruz :)

Popüler Yayınlar