• Facebooka geri döndüm.Muhteşem olmayan sade bir şekilde oldu bu dönüş.Çünkü seve isteye bir dönüş değil bu.11deki sınavın ertesi güne alındığını her Allah'ın günü panoya bakmadığım için görmemiştim.Ama bölümdaşlarım haberdar olmuş,birbirlerini de haberdar etmişler.Arkadaşım olmadığını söylemiştim.Facebook sayesinde sanal arkadaşlarımın belki beni de böyle şeylerden haberdar ederler diyedüşünüp açtım.Kısmet.
  • Ama tüm arkadaş listem birden silinse üzülmem yani o derece.
  • Yarın için heyecanlıyım.Sınavım var evet;ama onun için heyecanlı değilim.Yeni aldığım gömleği giyeceğim diye heyecanlıyım.Bıktım sınavlardan eh be yeter.
  • Cuma günü özgürlüğümü ilan ediyorum a dostlar.Mantıktan kalmış olsam bile edeceğim diye umuyorum.İnşallah kalmam da rahat rahat istediklerimi yapabilmenin keyfini çıkartırım.
  • Sınav durumu nedeniyle bünyemde soğuk havaları dalgası esiyor.Zira maddeli yazımda bile eğlenemedim puu.
  • Sınavların bitsin eski Yaprak olacağım.Ay pıramıs.Öperim ve de giderim.

Yorumlar

julia dedi ki…
ben de sınav dönemi açık bırakıyorum sadece.bölümün grubundan geçen sene ne çıkmış diye bakıyorum.sınavlar bitince tekrardan kapatıyorum.
facebook'un bunun dışında başka hiç bir işlevi yok.
yaprak dedi ki…
Kesinlikle.Bir de bazı etkinliklerden dolaylı da olsa haberdar olmamı sağlıyor.Ama bir nevi sapıklık gibi geliyor artık.İnsanların fotoğraflarına bakmak,ne yaptıklarını izlemek.O yüzden eskiden çok yazardım ederdim bir şeyler.Şimdi yalnızca varım.O da dediğim gibi sırf çıkardan.
FFatiHH dedi ki…
facebook'un gelecekte internetin işletim sistemi olacağı söyleniyor.Yani google dan ne arayacaktım ben deme devri bitecek.herkesin kendi interneti olmuş oluyo..beğendiğin grup film müzik haber sitesi arkadaşlar vs herşey..arkadaşlarının yer aldığı günlük gazete gibi.ama tabi bu herkes için geçerli değil.
yaprak dedi ki…
Bizim hükümet onu da kapatır o zaman.Malum youtube,google kapatmak en büyük sorunumuz ya.
julia dedi ki…
dediğin gibi bir çeşit sapıklık.ben de bununla ilgili bir yazı yazmayı düşünüyordum bu aralar.

Popüler Yayınlar