• •Bunyemdeki tüm bu sıkıntı ve stresin nedeni mantıktan kalma ihtimalimin Yüksek olmasından.Baya baya korkuyorum ben.Yani tamam bütünlemesi var ama o da ayrı bir stres.Hayrına dua edin bana elli alayım da geceyim ne olur.Bütün sıkıntımı ona kusuyorum ÖSS halimden beter etti beni bu finaller azizim.
  •  •Annem polar battaniye seviyor diye polar battaniye almış.İyi güzel de kipkirmizi.Kendimi arenadaki boğa gibi hissediyorum resmen.Hoş değil.
  •  •Kucukken filmlerde yatmadan önce saclarını fircalayam kadınlara çok ozenirdim.Böyle upuzun beyaz geceliklerle saclarını fircalarlardi filan,ne korkuncmus aslında ya.Sonra büyüyünce Yüz Fırça Darbesi'ni okudum,olaya bakış acım baya değişti.Neyse.Şimdi isim gücüm yok ya benim ben de düşünüyordum bu isin bir mantığı var mı acaba diye.Az önce saçlarımı fırçaladim.Sonuc olarak daha çok kabardılar.Belki de beyne daha çok kan gitsin diye yapıyorlardir.Dur bAkalim nasıl bir sonuc alacağım.
  •  •Birine beddua edeceksen bizim yan komşu sizin yana taşınsın diye edeceğim artık karar verdim.Dunyanın en korkunç uç erkek ogrencisi bizim yan dairenin kiracısı.İçki içtiklerinde sarhoş olmalarını geçtim bağırarak hep aynı şarkıyı söylüyorlar.Ne yalıtım ne bir şey sanirsiniz benim odada hep birlikte fasıl yapıyoruz ayilarla.Duvara vurdum dan dan diye yone orali olmadılar pislikler.
  •  •Bizim kedi her türlü kapıyı acıyor.Ziplayip kapının koluna yaptıgı aparkatla kapıyı emrine amade hale getiriyor eşek.Bu da böyle bir gereksiz bilgiydi.
  •  •Neyse fırçalanmis saclarım ve kırmızı battaniyem ile yatayım bari.Öperim.

Yorumlar

Azura dedi ki…
O saç tarama olayının ben saçlar yarın sabah için daha kolay taranması adına yapıldığını düşünüyorum. Hani eski hatunlar daha bakımlıydı ya o hesap işte. Geceden tarayıp yatarlardı -gece bile güzelim ben yavrum ayakları- sonra ertesi sabah da daha kolay taranan saçlar. Sizde gece saçvetarak taraklarıyla saçlarınızı tarayın sabaha daha kolay taranan saçlarla uyanın! :P
yaprak dedi ki…
Ahuha hiç o açıdan bakmamıştım ben Azura :) Süpermiş :)

Popüler Yayınlar