Bunu neden yaptığımı bilmiyorum.Ama yapacağım ben de.Bunları okudum ben iki bin on yılında.Hepiciği de güzeldi.Siz de okuyun.Ah nasıl da optimistim yarabbim. :

  1. Küçük Arı-Chris Cleave
  2. Duvar-Sartre
  3. Benim Hüzünlü Orospularım-Gabriel Garcia Marquez
  4. Veronika Ölmek İstiyor-Paulo Coelho
  5. Piedra Irmağının Kıyısında Oturdum Ağladım-Paulo Coelho
  6. Paris Ve Londra'da Beş Parasız-George Orwell
  7. Bin dokuz yüz seksen dört-George Orwell
  8. Yabancı-Albert Camus
  9. Veba-Albert Camus
  10. Yeni Başlayanlar İçin Kapital-David Smith
  11. Aşkın Celladı-İrvin Yalom
  12. Benim Adım Kırmızı-Orhan Pamuk
  13. Yeni Hayat-Orhan Pamuk
  14. Tutunamayanlar-Oğuz Atay
  15. Korkuyu Beklerken-Oğuz Atay
  16. Hipnozcu-Richard Bach
  17. Körlük-Jose Saramago
  18. Antonius Ve Kleopatra-Shakespeare
  19. Othello-Shakespeare
  20. Aylak Adam-Yusuf Atılgan
  21. Anayurt Oteli-Yusuf Atılgan
  22. İnsancıklar-Dostoyevski
  23. Yeraltından Notlar-Dostoyevski
  24. Çocukluğun Soğuk Geceleri-Tezer Özlü
  25. Kalanlar-Tezer Özlü
  26. Bin Hüzünlü Haz-Hasan Ali Toptaş
  27. Sonsuzluğa Nokta-Hasan Ali Toptaş
  28. Kayıp Hayaller Kitabı-Hasan Ali Toptaş
  29. Göçebe-Stephenie Meyer
  30. Homeros-Odysseia
  31. Amok Koşucusu-Stefan Zweig
  32. Öç Öyküleri Antolojisi-Dünya Klasikleri
  33. Bin Muhteşem Güneş-Khaled Hosseini
  34. Uçurtma Avcısı-Khaled Hosseini
  35. Çavdar Tarlasında Çocuklar-J.D.Salinger
  36. 60 Yıl Sonra-J.D.California
  37. Kime Anlatsam Kederimi-Cehov
  38. Genç Werther'in Acıları-Goethe
  39. Küçük Prens-Antoine de Saint-Exupéry
  40. Değişim-Kafka
  41. Kürk Mantolu Madonna-Sabahattin Ali

Yorumlar

Ah hoşuma gitti, bir çoğunu ben de okudum. Saramago da çok severim Körlük'ü okuduysan, Görmek'i de tavsiye ederim. Şiddetle.

Ve bir de Marquez, Kırmızı Pazartesi.
Unknown dedi ki…
Gerçekten çok güzel kitaplar okumuşsun!Tebrikler!
yaprak dedi ki…
wendy,Görmek'i de Körlük ile birlikte aldım.Daha okumadım ama okuyacağım.Yüzyıllık Yalnızlık ve Kırmızı Pazartesi de rafta bana bakmakta.Bir süre kitap almadan elimde okunmayı bekleyen kitaplarımı okumam gerek :)
Kitap Kurduyum Ben,Çok teşekkür ederim.Şu internetten biraz uzak kalabilsem de daha çok okusam keşke.
julia dedi ki…
Tezer Özlü nasıl bir kadındır!Hayranlık duyuyorum.
yaprak dedi ki…
İnsan bazı yazarları herkesler bilmesin,okumasın,popüler kültürün 'mezesi' olmasın istiyor.Benim için o da o yazarlardan..Çok dillendirmemeli belki de..Seni çok iyi anlıyorum o nedenle..

Popüler Yayınlar