Ben Sinema Artisti Olmak İstiyorum

Bugün yağmur çamur demeden,tamam abarttım zaten o kadar da yağmur yağmıyordu neyse efendim yağmur yağıyor filan demedik tiyatromuza gittik.Oyunun biletini almadan gittik.İnternetten baktığımda da tüm koltuklar neredeyse doluydu.Kendimizi arkalarda bir yerde oturmaya hazırlamıştık.Ödememizi yaptık.Bir baktık beşinci sıra.Çok da iyi çok da güzel oldu.Güzel bir yerden güzel bir oyun izlemiş olduk.
Oyunun yazarı Neil Simon.Yönetmeni ise İntiharın Genel Provasında da oynayan S.Bora Seçkin.Oyundaki oyuncular isr Steffy rolündeki Ezgim Kılıç,Libby Tucker rolündeki Derya Çetinel ve Herbert Tucker rolündeki Erhan Yazıcıoğlu.Öncelikle ben oyuna bayıldım.Çok eğlendim.İki perde olmasına rağmen zaman nasıl geçti anlamadım.Başroldeki Derya Çetinel müthiş.Kendisi İstanbul Efendisi oyununda da oynuyordu zaten.Ama bu oyunda yeteneğini daha iyi göstermiş diyebilirim.Ezgim Kılınç da yine şehir tiyatroları oyuncularından.O da Yaşar Ne Yaşar Ne Yaşamaz,Dünyanın Ortasında Bir Yer oyunlarında da oynamakta.Oyunun konusuna gelince boşanmış bir aile ve birbirini 16 yıldır görmeyen baba ile kızın hikayesi.Baba Hollywood'da ünlü bir senaristtir ve kızı onun yanına sinema artisti olmak için gelir.İlişkilerinin boyutu da bu doğrultuda şekilleniyor.Oyun çok eğlenceli.Edith Piaf şarkısı ile başlayan bir oyunu sevmemem mümkün değil ki onun dışında iki kere non je ne regrette rien çaldı,Tom Waits çaldı düşünün nasıl mest olduğumu.Bunun dışında dekor da çok güzeldi film şeridi şeklindeki dekora yansıtılan görüntüler de öyle..Güzel ve keyifli bir vakit geçirmek isteyen İstanbullulara tavsiyem olsun bu oyun..Oyuncular da sizin kadar eğleniyorlar oynarken,bu kadar keyifle seyircisini selamlayan oyuncular görmedim desem yeridir..Daha da keyifle alkışlıyor insan oyuncunun da coştuğunu görünce.Devlet tiyatrolarında alkışı kısa tutuyorlar,hop içeri kaçıyor oyuncular ne olduğunu anlayamadan bitiyor   resmen..İzlemek isteyeenler içiiin 19-20-21-22-23 ocak tarihlerinde Üsküdar Müsahipzade Celal Sahnesinde oynamakta bu güzel oyun.Dipnot: 23 ocak pazar günü akşam 20:30 oyunu bulunmamakta.

Yorumlar

Popüler Yayınlar