23 ocak 2011 Pazar Hasdal İçin Yürüyüş

Bugün sabah yola çıktık abla kardeş.Dışarıda tostumuzu yedikten sonra hop otobüse atlayıp Taksim'e gittik.Dün gece ikimiz de gerginlikten uyuyamadık.İnşallah kalabalık oluruz,inşallah ses getirir bu eylem diye düşündük durduk.Gezi Parkı'nın oraya dikilen ''ucube kazık heykeli''nin şaşkınlığını üzerimizden attıktan sonra tüm hayvanseverler olarak yürüyüşe geçtik.Hasdalda yapılan işkencelere ve kötü muamelelere artık bir son verebilmek adına,tek yürek,tel ağız olduk deyim yerindeyse.Ellerimiz kızardı alkışlamaktan,yağmurda sırılsıklam olmuş olmamız da umrumuzda olmadı.Sonuna kadar kaldık,imzamızı attık ve döndük.Eve gelirken yüzümde yine o şapşal gülümsemem vardı.Bir işe yaramış olmanın huzuru yansıyordu belki yüzüme.Ufuk Günaydın'ın öldürdüğü o masum kedi için toplandığımız günün sonunda da bu gülümseyişle dönmüştüm eve.Eylem sırasında o kalabalıkta Nora'yı gördüm.Fotoğraf çekiyordu.Eminim bir sürü harika fotoğraf karesi yakaladı,görmek için sabırsızlanıyorum.Banyosuyu'nu da görmek isterdim orada;ama ben Yaprak diye gidip konuşabilir miydim bilmiyorum.Bu konularda biraz çekingenim sanıım.Ama siz beni görürseniz ve tanırsanız yanıma koşun ve gelin olur mu ? :) Yarın yatağım değişecek o yüzden şu anda odama bekar evi havası katan yer yatağımda takılıyorum.Misfits dizisine başlamayı planlıyorum.Bakalım. bakalım.Öperim sizi.

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Canımm yaa.
Nora'ları gördüm kısa bir an.
Kocamı arıyordum en öndeymiş o da.
Seni tanısam yanına gelirdim de tanımadığım için görüp görmediğimi bilemiyorum tabi.
başka zaman artık :)
yaprak dedi ki…
Fotoğrafımı yayınlayıp kendimi teşhir edeceğim siz beni tanıyıp yanıma geliverin diye :) Öperimm
nora dedi ki…
Ellerinize kollarınıza, ayaklarınıza sağlık !!! Orada olup o havayı solumaya bayılıyorum ben de...

Keşke ben tavşan gibi sağa sola sıçrarken foto çekmek için kolumdan yakalayıverseydiniz bi merhaba deseydiniz :D:D:D

Banyosuyucuğumu da bir ara gördüm sonra bi türlü buluşamadık biz de... :/

Yine olsun, yine gidelim. Elbet bir gün sesimizi duyacaklar.

Popüler Yayınlar